|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
er grønn og fin.
|
Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseSvigermor blander seg minimalt, svigerfar ser vi aldri.
|
|
|
#2 |
|
Quiet, please
|
Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseMoren min kunne ikke finne på å blande seg, men hun er også den mest forsiktige, sjenerte og usikre personen jeg har møtt til dags dato. Svigermor kan kanskje kommer med noen bittesmå stikk, men ikke verre enn at det går helt fint å overhøre. Min ene svigerinne, derimot, burde skiftet filteret sitt for lengst.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseDe har sikkert sine meninger, og kan ytre noe når vi treffes, men det er så sjelden vi treffes at enten sier vi bare i fra at "slik gjør vi det", eller så preller det bare litt av. Nå har jeg og mine foreldre likt syn på en del ting da, så det er jo greit. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseIkke på noen av sidene, de måtte bare prøvd. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Populærkulturjunkie
|
Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseMin mor har sagt at så sta som vi er så ser hun ikke noe poeng i å blande seg inn, vi ville ikke ha hørt etter uansett |
|
|
|
![]() |
|
|