|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?
Medlem siden: Aug 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Re: Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseNe, det er ingen innblanding, med avkommet tør de ikke pga. avkommets spesielle behov. Men de har ikke sagt noe ang. de andre ungene heller.
![]() |
#43 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseNei egentlig ikke, har fått råd når jeg har bedt om det, men ellers ikke noe hakking eller noe sånt.
![]() |
#44 |
Helt konge
|
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelse
Næsj, tror nok ikke det. La meg si det slik jeg har jevnlig folk fra barnevernet innom (kolegaer), og de har enda ikke tatt med seg ungene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
flisespikker
|
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseNei, ikke det minste, ikke fra noen av besteforeldrene. De uttaler seg ikke kritisk om noe vi gjør, egentlig - tror ikke de synes det er deres jobb å vurdere hva vi gjør og hvordan vi gjør det (og det er jeg jo helt enig i).
![]() |
#46 |
Skummelt distré...
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Norge
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseDet hender det kommer et velment råd fra begge sider, men stort sett er det ting som hører til på 70-tallet. Som f.eks. at om vi vill ebruke bagen i stedenfor bilsete i bilen når minsten var spedbarn kunne vi slå ned setet og sette bagen bakover.
![]() |
#47 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Sørlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelse
Kan bare signere Azi!*bankerogsåhardtibordet* |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseDe har sikkert sine meninger, og kan ytre noe når vi treffes, men det er så sjelden vi treffes at enten sier vi bare i fra at "slik gjør vi det", eller så preller det bare litt av. Nå har jeg og mine foreldre likt syn på en del ting da, så det er jo greit. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseIkke på noen av sidene, de måtte bare prøvd. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Populærkulturjunkie
|
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseMin mor har sagt at så sta som vi er så ser hun ikke noe poeng i å blande seg inn, vi ville ikke ha hørt etter uansett |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
![]() Sv: Foreldres innblanding i barneoppdragelseAldri. Svigermor har prøvd seg tidligere, men blitt bestemt avvist. Min pappa kan synes vi er for strenge, men han sier ikke noe høyt.
![]() |
|
|