|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
Se resultatene: Mange venner på Facebook? | |||
0-50 |
![]() ![]() ![]() ![]() |
32 | 19,16% |
50-100 |
48 | 28,74% |
100-200 |
64 | 38,32% |
200-300 |
20 | 11,98% |
300-400 |
2 | 1,20% |
400+ |
1 | 0,60% |
Deltakere: 167. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Gal kattedame
|
![]() Sv: Hvor mange vennerMellom 80 og 90 en plass, men langt fra alle disse regner jeg som mine venner i det daglige. Bekjente er vel mer det rette ordet.
![]() |
#44 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange vennerjeg har 155. Mange skolevenner, vurderer å rydde opp. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Borte
|
![]() Sv: Hvor mange vennerJeg har 107 på lista mi. Det er bare to stykker som ikke burde vært der, men som jeg kan råke ut for å treffe og derfor ikke tør å slette. Folk som gikk samtidig som meg på skolen, men i en annen klasse og jeg aldri har snakket med omtrent. :feig: Selvsagt har jeg mange nettvenner der. Det er jo et nettsamfunn.
![]() |
#46 |
By the Sea
|
![]() Sv: Hvor mange vennerDette var overraskende!
![]() |
#47 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor mange vennerJeg ønsker igrunnen ikke å ha så mange herfra på listen min jeg. Jeg har jo dere her.
![]() |
#48 |
Guardian of the galaxy
|
![]() Sv: Hvor mange venner
Dette skaper store uoverkommelige spørsmål i min verden. :drama:
![]() |
#49 |
flisespikker
|
Det er jeg enig i, for min egen del (ikke at det er noe galt i, osv.). Det er ingen på vennelisten min jeg ikke kjenner (jo, forresten, det er én) - jeg har tenkt sånn at folk på vennelisten er folk jeg kjenner/liker godt nok til at jeg ville hilse på dem og kanskje veksle noen ord om jeg traff dem på gaten. Noen av klassekameratene fra veldig langt tilbake i tiden bryr jeg meg kanskje ikke så fryktelig mye om, men det er jo litt morsomt å høre hva de driver med, og så har vi gjerne felles kjente og slikt.
![]() |
#50 |
flisespikker
|
Enda bedre enn facebook.
![]() |
#51 |
By the Sea
|
He, he - godt å være spore til filosofering!
Ja, det er sånn jeg tenker.
![]() |
#52 |
Ekvilist
|
![]() Sv: Hvor mange vennerJeg synes vel ikke akkurat Facebook sier så mye om hvor mange venner jeg har. En kreativ Viggo Venneløs kan ha 200 venner (man har jo gått i klasse med veldig mange), en annen kan ha et stort nettverk men ikke gidde å engasjere seg i å få alle inn på lista si. Selv har jeg vel rett oppunder 100 på vennelista.
![]() |
#53 |
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange venner3
![]() |
#54 |
Peppy!
|
![]() Sv: Hvor mange vennerJeg har ca 30. Jeg avviser en del, men ikke mer enn kanskje 10 stk tilsammen. Det er altså ikke fordi jeg avviser folk at jeg har så få. Jeg har rett og slett ikke nok kjente til å fylle på. De jeg omgås til vanlig er ikke registrert, det er nesten utelukkende folk fra barne- og ungdomsskolen som er å finne på vennelisten min. Jeg er mer opptatt av nettverket på LinkedIn. Ikke at jeg har så mange der heller, men der finner jeg i hvert fall folk jeg har hatt kontakt med de siste fem årene. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Fabelaktig
|
Jeg har en venninne som gjør det rett som det er. Forsvinner og dukker opp igjen altså. Hun er fram og tilbake på om hun vil være på Facebook eller ei, og driver derfor og deaktiverer/aktiviserer kontoen sin i ny og ne. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Ansvar for egen luring
|
![]() Sv: Hvor mange venner146 tror jeg. Veldig mange er perifere.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hvor mange vennerTror jeg har mellom 90 og 100.
![]() |
|
|