|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Epikur
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg var såvidt innom SM, men skjønte ikke så mye av kommunikasjonsformen. Det ble først livat da jeg registrerte meg på NM høsten 2002. Etterhvert var vi ganske mange som fant hverandre og begynte å operere på "modne mødre". det var mye god humor, engasjement og moro, og ikke minst krasse diskusjoner og høy temperatur. Betegnelsene perkfet, høyhestrytter, blærette bedreviter og hederstittelen nek kommer fra denne perioden. Jeg var aldri i barselklubb, men hang på generell diskusjon og utefor tema.
![]() |
#43 |
fri
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg startet på BiM i 2000, og flyttet over på DB, men ble ikke der lenge. Så var jeg endel på DOL, før jeg oppdaget SM i 2003, og flyttet over til NM samme år. Ble der til jeg ble med flyttebilen til FP høsten 2006. Når barselklubben min på NM ble mer utvannet så var jeg mest inne på Modne Mødre. Nå er jeg aldri på NM lengre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg begynte på NM høsten 2005, ca 7 mnd etter jeg hadde fått nr 2. Jeg ble tipset av ei jente i barselgruppen min, og ble ganske fort ivrig i hete diskusjoner, men ble aldri noe særlig interessert i barselgruppene. Etterhvert oppdaget jeg Modne Mødre-gruppen, men fikk ikke vært der så lenge før de fleste flyktet hit. Jeg var aldri på SM. Jeg var særdeles lite forumvant, så jeg brukte litt tid på å forstå sjargong, usynlige "koder" og uskrevne regler. Jeg gikk nok litt i baret i noen diskusjoner, men føler jo nå at jeg har blitt mye mer "verdensvant".
![]() |
#45 |
er grønn og fin.
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg startet vel min forumkarriere inne på SM, når jeg var graid med minsten.
![]() |
#47 |
ღ EaRtH ღ AnGeL ღ
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?
Fulgt deg hakk-i-hæl med unnatk av DB og DOL.
![]() |
#48 |
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Begynte min forumkarriere på DOL, da jeg var gravid med første (fra 1999). Etter hvert oppdaget jeg SG, og fordi det tok så fryktelig lang tid å bli gravid med nr. 2, hang jeg der i 3 1/2 år. Da var det naturlig å ta veien videre via SM til NM, men FP er forumet over alle forum.
![]() |
#51 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Østfold
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg var på SM fra 2004 da jeg ventet mitt første barn. Jeg var i en kjempefin barselgruppe der som så flyttet over til NM. Jeg er innom NM av og til for å se om det har skjedd noe spennende i barselklubben, men ellers er jeg stort sett bare her.
![]() |
#52 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() Sv: har "alle" her vært på SM og NM?Dol?
![]() |
#54 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?DOL -> KG - > SG -> SM -> NM -> FP
![]() |
#55 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg har vist vert noen måneder på SG og, glemte det i farten. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg startet forumkarrieren min på BIM, flyttet ganske kjapt over til BP, og har også vært litt innom andre fora, deriblandt NM. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Flax
Hvor: Bergen
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Jeg var litt på SG-SM og NM. Leste mest, og var ikke veldig aktiv. Har vært på to lukkete forum med utspring i barselgruppene siden det.
![]() |
#60 |
Peppy!
|
![]() Sv: Har "alle" her vært på SM og NM?Først begynte jeg på News. Deretter var det KG i 2000, eller litt før? Så fulgte SG, SM, DOL, FUB, NM og til slutt FP. I dag bruker jeg kun FP og FUB (eller Ønskebarn, som det nå heter). Sist redigert av Pepper Lemon : 03-02-08 kl 13:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
Emneord |
unevnelig forum |
|
|