|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Expired
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)
Det er jeg egentlig ganske enig i når jeg tenker meg om, ja.
![]() |
#43 |
By the Sea
|
![]() Sv: Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)Det kunne ikke falle meg inn å se klippet.
![]() |
#45 |
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() Sv: Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)Dette er sånn vi mennesker er. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
By the Sea
|
![]() Sv: Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)Å vise fram en så grotesk krenkelse av et barn til hele verden er fullstendig respektløst og en krenkelse i seg selv.
![]() |
#47 |
Come what may...
|
![]() Sv: Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)Zoe, nå snakker du om noe du ikke vet noe om. Det er minnevideo om jenta. Ikke noe annet. Derfor flere har reagert som jeg gjorde. For det går rett inn i hjerte!
![]() |
#48 |
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Selve krenkelsene er da ikke vist frem. Det er en minnevideo, og jeg synes den er viktig. At moren ble dømt for å ha gjort barnemishandlingen mulig og i tillegg kun ble dømt 3 år mindre enn stefaren er et viktig signal.
![]() |
#49 |
Erfaren nok
|
![]() Sv: Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)Man viser jo ikke mishandlingen da.
![]() |
#50 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)Jeg er veldig glad for at jeg fikk lese hva det handler om, sånn at jeg slipper å se det. Vurderer at jeg får engasjert og brydd meg også uten å se slike klipp.
![]() |
#51 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)Stakkars lille vakre skjøre uskyldige vesen.
![]() |
#52 |
godt brukt
|
Signerer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
By the Sea
|
![]() Sv: Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)Ja, da snakket jeg uten å vite hva det dreide seg om.
"I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel." - Maya Angelou - Sist redigert av Pebbles : 11-12-07 kl 16:10. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Pauset
|
Når man opplever så grusomme ting så leter man etter en mening i det som skjer/har skjedd. Meningen her er at det skal informeres slik at man ikke skal oppleve dette igjen. Det er en tankevekker. Vi har vel lett for å glemme at slike ting kan skje i vårt lokalmiljø. I nabokommunen hvor jeg bor har det nettopp vært en grusom barnemishandlingssak mot en baby. Det skjer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Fullverdig medlem
Medlem siden: Mar 2008
![]() |
![]() Sv: Jeg bare gråter og gråter (Advarsel, sterk link)Har dere sett flere videoer om denne saken? (har ikke lest alle innleggene i tråden) Det ligger nemlig videoer ute som viser saken fra den andre familiens side. Tro hva man vil..... |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Come what may...
|
Uff ingen god tråd å huske tilbake på! Dessuten så kan jeg ikke skjønne hvilket grunn dem har til å banke jenta gul og blå og brekke bena hennes.
![]() |
|
|