|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Type R ;)
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Nord
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Turbo elsker det. like mye som barnas supershow.
|
|
|
|
#3 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Jentene liker det, men vesla faller litt av lasset innimellom , og begynner å leke i stedet.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Nå er heldigvis barne-TV for barn og ikke voksne. Og jeg er sjeleglad ikke voksne uten TV-faglig bakgrunn skal bestemme julekalenderen. Da hadde nemlig hverken blitt noe Linus eller Månetopp, bare han derre forbaskede skomakeren år etter år.
|
|
|
#5 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Lillemor sitter klistra til både Barnas Supershow og Barnas Superjul. Eg har enda ikkje sett ein heil episode, men likar det vesle eg har sett så lang.
|
|
|
#6 |
|
Borte
|
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?
Uten at jeg aner hvorfor så var Barnas supershow det første min lille fattet interesse for på TV. Hun var kanskje 2,5 - 3 da hun endelig begynte å virkelig se på TV, så hun var ganske sent ute. Jeg tror det var det at barna er i sentrum som appelerte til henne.
|
|
|
#7 |
|
Bedreviter
|
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Frøkna liker det ikke og vil ikke se barne-TV for tiden. "Det er bare snakking og ikke noen filmer i det hele tatt!" er hennes dom. Hun foretrekker helt klart animerte filmer og filmer som forteller en historie eller har en handling. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Begge guttene liker det godt.
Jeg og!
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Vi liker det,store og små. Ler så vi griner av katten Gaute i fjøset. Snuppa på snart 2 sitter som limt fast |
|
|
|
#11 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Storerbror mister interessen etter noen minutter. Lillesøster synes musikken er kul!
|
|
|
#12 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Storesøster liker det godt og synger og danser med. Lillebror liker musikken og danser. Han liker veldig godt når Superkatt er i fjøset med alle dyra.
|
|
|
|
#13 |
|
*elsker ENGA*
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Begge to sitter sammen med pappan sin og ser på hver kveld. De sitter som tente lys og jubler når det begynner. Jeg har konkludert med at det faller i smak. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Ungene her liker det, uten at jeg vil si at de er fra seg av begeistring.
|
|
|
#16 |
|
Borte
|
Dette er jeg veldig enig i. Da blir det ekstra fint for de barna som har gode minner fra en serie og til glede for de som var for små sist gang serien ble sendt. Det er jo umulig å lage barne-tv for alle barn i alle aldre + alle foreldre.
|
|
|
#17 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jan 2007
![]() |
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Hos oss er det ikke superjul men Månetoppen på DVD. Vi forsøkte med Superjul på samme måte som vi testet Jul i svingen i fjor. Resultatet var hver gang at hun så på i 5 minutter og ikke gadd mer. Så da fant mor frem Månetoppen, ja. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
I mål
|
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?S sier bare "Vil ikke superjul". Så da blir det film isteden. Synes det er litt synd, og ser vel at programmet er for større barn. Synes egentlig godt de kunne lagd en serie som passer for en på 2.5 også. Han er ikke SÅ sær. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?Snuppa på snart 3 sitter klistret til skjermen og ler faktisk en del. Det gjør hun veldig sjelden av det hun ser på tv ellers.
|
|
|
|
#20 |
|
50 & somewhat fab
Hvor: Nordpå
Sv: Superjul - Hva synes barna så langt?En liten digresjon: Den nissesangen som var med i går og som de viste etter det vanlige programmet i ettermiddag, hvor har jeg hørt den før? Kan det ha vært på Jul i Svingen i fjor? (Den sitter klistra fast i hodet mitt...)
|
![]() |
|
|