|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg ammer min 7-åring!Hadde noen ammet en sju åring i mitt nærvær tror jeg at jeg ville hatt problemer med å vite hvor jeg skulle feste øynene. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Jeg ammer min 7-åring!
Hadde noen ammet en 7-åring i mitt nærvær, hadde jeg reist meg og gått.
|
|
|
#7 |
|
Ringskrømt
|
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Akkurat lenge nok.
24 mnd + 4 mnd= 2,4 år. Kanskje, kanskje ikke.
|
|
|
#11 |
|
Audacious
|
Sv: Jeg ammer min 7-åring!Jeg vet ikke om jeg synes diskusjonen om amming av sjuåringer er spesielt fruktbar. Det er en problemstilling som er svært lite aktuell for de fleste av oss, og egner seg bare for at enkelt skal få slenge ut guffe i hytt og vær. Jeg kunne tenke meg å gå tilbake til hovedinnlegget, og spørre hva folk synes er en naturlig alder for å slutte å amme.
|
|
|
#13 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Jeg ammer min 7-åring!Jeg synes du sier mye klokt Asca!
|
|
|
#15 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Jeg ammer min 7-åring!Så det å ikke like amming noe særlig utenfor WHOs anbefalinger er snevert. Jøss. Det må jeg fortelle til Gro.
|
|
|
#16 |
|
"De"
|
Det er du som drar frem WHO og Gro, så det får stå for din regning.
|
|
|
#17 |
|
Viser tenner
|
Sv: Jeg ammer min 7-åring!WHO anbefaler vel amming i minst 2 år (4 i u-land)? Norsk kompetansesenter for amming og Gro Nylander anbefaler også amming utover 2 år.
|
![]() |
|
|