|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
| Se resultatene: Vinner Tshawe eller Mona skal vi danse? | |||
| Mona vinner |
|
15 | 16,30% |
| Tshawe vinner |
|
77 | 83,70% |
| Deltakere: 92. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Tshawe eller Mona? Nå med pollDet er tydelig at Mona er best i klassisk, og Tshawe er best i latin. Han er ikke så god i de dansene han selv synes er kjedelige.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#3 |
|
padawan
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tshawe eller Mona? Nå med pollNå tror jeg det er fest damer som stemmer og da vinner nok Tshawe. Og det synes jeg er riktig for ha er dyktigere enn Mona. Nå er jo show også veldig viktig i dans, og der er han jo nr 1.
|
|
|
#4 |
|
Epikur
|
Sv: Tshawe eller Mona? Nå med poll
Nja, sommerens hendelser har vel vist at Norge faktisk er et rasistisk samfunn. Og hvis Tshawe vinner, kan det vel så gjerne være fordi det sitter masse horny damer rundt og sikler og tror på negerpenismyten eller fordi han er en edel vill, en hotentott i smoking, og det er litt gøyalt at svarte kan kle seg som vanlige folk osv. osv.
|
|
|
#5 |
|
Passiv
|
Synes du overdriver litt. Det viste vel ikke annet enn at det også finnes rasistiske holdninger i det offentlige. Det er en lang vei å gå fra enkelttilfeller til å generalisere om du gjør.
Hadde dette vært tilfelle ville Frp hatt en oppslutning på 90% |
|
|
|
#6 |
|
Passiv
|
Jeg tror neppe virkeligheten er slik som du beskriver her, på tross av at det ikke er tvil om at det fins utbredte rasistiske holdninger her i landet. Fremstillingen din av de kvinnelige damevelgerne blir veldig karikert ( det var muligens poenget - jeg fikk meg ihvertfall en god latter |
|
|
|
#7 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tshawe eller Mona? Nå med pollJeg blir skikkelig skuffet hvis ikke Tshawe vinner - Mona har en klar fordel med turnbakgrunn og lange bein (+ at jenter generelt har det lettere da de ikke trenger føre).
|
|
|
#8 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tshawe eller Mona? Nå med pollJeg håper på Mona, men tror Tshawe vinner.
|
|
|
#9 |
|
Teller ned
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tshawe eller Mona? Nå med pollJeg håper at Tshawe vinner, han er best. At det står mellom en svart og hvit i finalen, har i hvert fall ikke jeg tenkt på før jeg leste innleggene her. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
Sv: Tshawe eller Mona? Nå med pollTshawe vinner! Det håper jeg og tror jeg.... |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Tshawe eller Mona? Nå med pollJeg håper inderlig at Tshawe vinner, men tror kanskje det blir Mona - er litt usikker på det norske folks stemming.
|
|
|
#13 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tshawe eller Mona? Nå med pollTshawe er kommet til finalen selv om han er mørk, så jeg tror ikke det har noe å si for hvem som vinner. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Tshawe eller Mona? Nå med pollDa har jeg sett nesten ett het program jeg også girr.
|
|
|
#16 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
Sv: Tshawe eller Mona? Nå med pollYeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeyyyy!!!! |
|
|