|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Det perfekte juletre!Jeg er ikke noe særlig stjerne menneske, så vi har bare slike spir som vi kaller de.
|
|
|
#2 |
|
Tilpasser tittel
|
Sv: Det perfekte juletre!
|
|
|
#3 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det perfekte juletre!Jeg synes svigers sitt er veldig fint, de pynter det omtrent likt hvert år. Ser det ikke så godt her, kanskje, men det var det eneste bildet jeg fant (det er fra 2005, så fikk dere kose dere med et bilde av datteren min også, dere er vel heldige):
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Det perfekte juletre!Jeg syns "barnetrær" er de fineste og at stilrene trær forsåvidt er fine, men temmelig kjedelige.
|
|
|
#5 |
|
Peppy!
|
Sv: Det perfekte juletre!Jeg liker juletrær med mye farge og liv. Mitt inspirasjonstre er Mikke Mus' tre, som vi ser på Disneyfilmene som vises på julaften. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
trøtt
|
Nemlig!
|
|
|
#8 |
|
My hips don't lie
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Hadeland
![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#9 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Må også si meg enig her.
|
|
|
#10 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg sier ja takk begge deler. Vårt tre har pynt fra hele vårt samliv, ting ungene har laget og går i noen få farger. *ole brumm* |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Tilpasser tittel
|
Barnas pynt får alltid hedersplass. Men de har lagd lite julepynt i grunnen.. De lager snømenn og nisser, og de får vi som oftest ikke før julaften. Men de i fra året før, får komme fram. Gjerne på kjøkkenbordet, så vi alle ser dem. Eller i stua..
|
|
|
#13 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det perfekte juletre!Superior: For et fint minne å ha med seg! Skjønner godt det ikke var lett å finne det bildet..
|
|
|
#14 |
|
godt brukt
|
Sv: Det perfekte juletre!Apropos barnas pynt. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Erfaren nok
|
Sv: Det perfekte juletre!Det beste er selvfølgelig når vi er ute og henter juletreet vårt i skogen :enig:
|
|
|
#16 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Det perfekte juletre!Vi har også barnejuletre. Det er mye som ungene har laget på juletreet, dessuten er det litt nytt hvert år, for noe går jo alltid i stykker og må skiftes ut.
|
|
|
#17 |
|
One of These Days
|
Sv: Det perfekte juletre!Vi pynter alltid treet med hvite lys, "perlerader" i enten rødt og gull eller blått og sølv, og har julekuler i samme farger. I år er det rødt og gull, så da blir det hjemmelagde pepperkaker på treet i tillegg. Ungenes julepynt henges også opp, men hittil har de ikke laget mye, men det kommer nok, tenker jeg. |
|
|
|
![]() |
|
|