Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Hva legger dere i pakkekalenderne?

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-11-07, 14:40   #41
Anne C
Bør lage seg en tittel selv

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hva legger dere i pakkekalenderne?

Opprinnelig lagt inn av Shannon, her.

Ikke rart at mange er bortskjemte i dag. Ikke nok med en haug med pakker på julaften, de skal i tillegg ha én hver dag frem mot jul også.

Jeg skal være den første til å innrømme at gutta mine er bortskjemte.......

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 13:49   #42
Silence
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶

Silence sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Silence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smartSilence imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg står helt fast... Må få kjøpt kalendergaver idag, og her sitter jeg. Surfer etter leker, men blir ikke klokere.

Silence er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-11-07, 19:20   #43
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Jeg har hatt meg et raid på Nille

- små nisser og engler
- blyanter
- viskelær
- klistermerker med julemotiv
- dusjsåpe til gym og badetimer
- tusj med neonlys (bare Nille som har slikt men det såg så kult ut)
- nye fargeblyanter
- blyantkvessere

altså mye forbruksvarer

Har også kjøpt sokker, ullhals (Devold) til minsten, hansker, noen dvd-er, Hannah Montana kalender 2008 til storesøs og noen småsjokolader formet som nisser og julekuler. Tror jeg har nok i hvertfall. Om jeg får noe til overs putter jeg det i sokkene som vi henger på peisen.

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:01.