|
Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
A friend with benefits
|
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Jeg tenker på alt mellom himmel og jord. Men har funnet en grei teknikk for å sovne fortere.
![]() |
#42 |
Shake it out!
|
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?
![]() |
#43 |
*_*
|
![]() |
![]() |
#44 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Hvis jeg grubler for mye endrer jeg tankegang fullstendig og later som om Norsk Tipping har trukket ut akkurat MIN gullrekke og det er joker og lykketall og alt på en gang og jeg har vunnet 20 milloner. Da funderes det heftig på huskjøp eller bygging og hvilke biler som må handles og hvem som skal få hva i gave og hvor glade de blir for det jeg har drysset over dem. Noen ganger drømmer jeg litt for heftig og glemmer at det bare er oppspinn, og er på nippet til å spørre en onkel om hva han synes om den heftige Mercedesen han fikk. Jaja. |
![]() |
![]() |
#45 |
<*(((<
|
Noen menn er rett og slett mer high maintenance enn andre. |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
har tatt seg sammen
|
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?"Skal jeg ligge på denne sida? Greier jeg å snu meg uten at sambo føler han deler seng med en flodhest? Nei, må visst ligge på andre sida... Åh, gleder meg til jeg kan ligge på magen igjen."
![]() |
#50 |
Tilpasser tittel
|
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Jeg tenker på min kjære minstemann, og snakker til han om hvordan dagen har vært. Hva jeg ikke skulle gitt for at han fikk komme i sengen min, og jeg fikk kose med han.
![]() |
#51 |
Shake it out!
|
![]() |
#52 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?...og der måtte jeg gråte en skvett. |
![]() |
![]() |
#54 |
ekstremt trøtt
|
![]() |
#55 |
Viking F.K !!
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
#56 |
Quiet, please
|
![]() |
#57 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Jeg tenker at nå må jeg skyndte meg å sovne før Mathias våkner, og at "nå har jeg max 6 timer på meg før han synes det er morgen". (og dermed får jeg ikke sove
![]() |
![]() |
#58 |
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
hørest ut som min hjerne du har.. tror jeg må prøve teknikken din. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
superbruker
|
![]() Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?Jeg har også overaktiv hjerne. Jeg har et system som tilsvarer Desembermamma sitt. Jeg tenker på en svart en vegg. Alle tanker kommer som skrevne setninger. Så fort det kommer en setning så står jeg jeg der å dytter den så langt ut til siden at den blir borte. Å ligge å se på en helt svart vegg er kjedelig og jeg sovner. Hvis ikke jeg bruker denne teknikken så blir jeg liggende å tenke på ting som har blitt sagt og gjort, ting som skal gjøres og alt annet mellom himmel og jord.
![]() |
|
|