Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-11-07, 11:44   #41
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Sv: Hva bruker du å tenke på når du legger deg?

Jeg tenker på alt mellom himmel og jord. Men har funnet en grei teknikk for å sovne fortere.

Gammel 20-11-07, 11:52   #42
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Går det an å tenke på noe annet når man har en deilig mann ved siden av seg.

Nei, det gjør ikke det. Jeg har forsøkt med et "du, i dag legger vi oss bare tett sammen og sover", men så gjør vi visst ikke et likevel .

Gammel 20-11-07, 11:54   #43
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av syllan, her.

Jeg tenker på Mike Patton...

Jeg tenker:
"Nå våkner han sikkert snart. Var det et sovegrynt eller et våkner-snart-grynt? Nå er det nok ikke lenge før han våkner. Det er nesten bedre om han våkner nå og får mat enn at jeg må opp igjen når jeg nettopp har sovna."

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 12:01   #44
Albertine
Passiv

Standard

Hvis jeg grubler for mye endrer jeg tankegang fullstendig og later som om Norsk Tipping har trukket ut akkurat MIN gullrekke og det er joker og lykketall og alt på en gang og jeg har vunnet 20 milloner. Da funderes det heftig på huskjøp eller bygging og hvilke biler som må handles og hvem som skal få hva i gave og hvor glade de blir for det jeg har drysset over dem. Noen ganger drømmer jeg litt for heftig og glemmer at det bare er oppspinn, og er på nippet til å spørre en onkel om hva han synes om den heftige Mercedesen han fikk. Jaja.

Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 12:11   #45
torsk
<*(((<

torsk sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Barteby
Blogginnlegg: 1
torsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme omtorsk har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av trøtt, her.

Går det an å tenke på noe annet når man har en deilig mann ved siden av seg.

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg tenker:
"Nå våkner han sikkert snart. Var det et sovegrynt eller et våkner-snart-grynt? Nå er det nok ikke lenge før han våkner. Det er nesten bedre om han våkner nå og får mat enn at jeg må opp igjen når jeg nettopp har sovna."

Noen menn er rett og slett mer high maintenance enn andre.

torsk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 12:16   #46
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 675
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av torsk, her.

Gammel 20-11-07, 12:17   #47
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Gammel 20-11-07, 12:17   #48
tink
har tatt seg sammen

tink sin avatar

Hvor: Mellom fjellene
Blogginnlegg: 612
tink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt avtink har mye å være stolt av
Standard

"Skal jeg ligge på denne sida? Greier jeg å snu meg uten at sambo føler han deler seng med en flodhest? Nei, må visst ligge på andre sida... Åh, gleder meg til jeg kan ligge på magen igjen."

Poff

tink er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 12:28   #49
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 12:37   #50
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tenker på min kjære minstemann, og snakker til han om hvordan dagen har vært. Hva jeg ikke skulle gitt for at han fikk komme i sengen min, og jeg fikk kose med han.
Andre kvelden sovner jeg når hodet treffer puta, for det er så vondt å snakke med minstemann, ønske han skulle ligge inntil meg i sengen, og han ikke kan.

Så som regel de to tingene..

Gammel 20-11-07, 12:38   #51
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Jeg tenker på min kjære minstemann, og snakker til han om hvordan dagen har vært. Hva jeg ikke skulle gitt for at han fikk komme i sengen min, og jeg fikk kose med han.
Andre kvelden sovner jeg når hodet treffer puta, for det er så vondt å snakke med minstemann, ønske han skulle ligge inntil meg i sengen, og han ikke kan.

Gammel 20-11-07, 12:39   #52
Albertine
Passiv

Standard

...og der måtte jeg gråte en skvett.

Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 12:42   #53
Superior
Tilpasser tittel

Superior sin avatar

Blogginnlegg: 34
Superior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de flesteSuperior er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Albertine, her.

...og der måtte jeg gråte en skvett.

Det var jo ikke meningen da.. Men det er sant..

Gammel 20-11-07, 13:18   #54
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Gammel 20-11-07, 13:19   #55
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Superior, her.

Gammel 20-11-07, 20:24   #56
Majsa
Quiet, please

Majsa sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 8
Majsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt avMajsa har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Jeg tenker:

Gammel 20-11-07, 20:28   #57
kiki
Bør lage seg en tittel selv

kiki sin avatar

kiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner tilkiki er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg tenker at nå må jeg skyndte meg å sovne før Mathias våkner, og at "nå har jeg max 6 timer på meg før han synes det er morgen". (og dermed får jeg ikke sove )

Ellers tenker jeg på hva jeg skal finne på dagen etterpå, på jobb og på store og små problemer. Og så tenker jeg faktisk fremdeles på skjønne Minstemann, som jeg ikke engang kjente, men som har fått plass i hjertet mitt. Klem til deg Superior.

Gammel 20-11-07, 20:34   #58
Isolde
Øyboer

Isolde sin avatar

Isolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt avIsolde har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Desembermamma, her.

Jeg har en overaktiv hjerne, så dersom jeg ikke tar kontroll og bruker telleteknikk for å sovne, så sovner jeg aldri, hjernen bare jobber og jobber med alt mulig som har skjedd i løpet av dagen, eller ikke skjedd, eller kunne skjedd, og hva jeg skal gjøre med fremtiden, og hvordan jeg kan handle i fremtiden for å unngå å gjøre fortiden opp igjen, osv, osv. Så jeg visualiserer en person som står å tegner på en whiteboard. Det blir tegnet en sirkel, og inni der tallet 100. Så viskes dette ut, uten at man berører sirkelen, og tallet 99 tegnes. – Ufattelig kjedelig, og effektivt. Jeg har som oftest sovnet før jeg kommer til 80. Det lengste jeg har holdt på er til 48 en gang. Jeg orker ikke tankekjøret, så enten, så går jeg rett på whiteboarden, eller så kjører jeg et avspenningsprogram først, og så whiteboarden dersom det er nødvendig.

hørest ut som min hjerne du har.. tror jeg må prøve teknikken din.

Lånte en kasett av mamma når jeg var rundt 10år, som het det hvite lyset. Den var veldig effektiv på meg. Ga meg en del ekstra søvn .

Isolde er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 20-11-07, 20:48   #59
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg har også overaktiv hjerne. Jeg har et system som tilsvarer Desembermamma sitt. Jeg tenker på en svart en vegg. Alle tanker kommer som skrevne setninger. Så fort det kommer en setning så står jeg jeg der å dytter den så langt ut til siden at den blir borte. Å ligge å se på en helt svart vegg er kjedelig og jeg sovner. Hvis ikke jeg bruker denne teknikken så blir jeg liggende å tenke på ting som har blitt sagt og gjort, ting som skal gjøres og alt annet mellom himmel og jord.

Gammel 20-11-07, 20:54   #60
Siri
seru

Siri sin avatar

Hvor: uren luren
Blogginnlegg: 8
Siri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smartSiri imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg tenker på hvor godt vi har det og hvor glad jeg er for at jeg ikke er på jobb.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:24.