|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
| Se resultatene: Har dine barn vært i syden | |||
| Ja |
|
101 | 66,01% |
| Nei |
|
52 | 33,99% |
| Deltakere: 153. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Det å reise til syden ...Ja, storebror har vært 5 ganger, lillebror 2 ganger. Storebror var to ganger før han var ett år.
|
|
|
#42 |
|
flisespikker
|
Sv: Det å reise til syden ...Vi var i Tyrkia alle tre i fjor vår for å se på en total solformørkelse, og da reiste vi på charterferie, fordi det var det desidert enkleste og billigste.
|
|
|
#43 |
|
kamerat
|
Sv: Det å reise til syden ...
Lavsesong-Hellas er varmt å anbefale, altså.
|
|
|
#44 |
|
Passiv
|
Sv: Det å reise til syden ...Begge mine har vært i "syden" ja. Vi reiste første gang med barn da eldste var 9 mnd. |
|
|
|
#45 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Det å reise til syden ...Både ja og nei. Storesøster har vært på tradisjonell pakketur til syden, men vi har ikke reist med guttene på den type ferie.
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å reise til syden ...Ja, vi har vært på Gran Canaria, Lanzarote, Mallorca og Rhodos med unger. På Gran Canaria flere ganger. Og i jula skal vi til Fuerteventura. Vi reiser ganske mye.... Men har ikke orket å fly lenger enn de nevnte stedene med barn. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Henger i stroppen
Medlem siden: Apr 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å reise til syden ...Ja. Eldste har vært i "Syden" åtte ganger, yngste én gang. Noe charter, noe annet opplegg. I tillegg har eldste vært i Florida og California, og yngste i California. Ikke syden, men det var varmt der òg.
Storesøster f. 2000, Lillesøster f. 2006 og Minstesøster, september 2008 Sist redigert av HSJ73 : 18-11-07 kl 21:22. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
|
Sv: Det å reise til syden ...Jeg tror ikke jeg kan si at mine barn har vært på sydenferie. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
representert
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Det å reise til syden ...Eldste har vært i syden med besteforeldrene. MInsten har ikke vært lengre enn København. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Ute på tur
|
Sv: Det å reise til syden ...Junior har ikke vært på charterferie, men vi var i Kroatia i sommer. Og kjørte frem og tilbake, så han har vært innom flere land på en ferie enn jeg var i hele min oppvekst.
|
|
|
#52 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Det å reise til syden ...
Samme her. Eller, lillebror har ikke rukket mer enn en tur til varmen så langt. Men han er jo bare 7mnd ennå.
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: Det å reise til syden ...Poden var på Gran Canaria da han var 7 måneder gammel og har nå nettopp kommet hjem fra ferie på Lanzarote som 2,5 åring. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Lysende norsk flaskekoker
|
Sv: Det å reise til syden ...Lille Kartoffel har vært to ganger i Syd Europa; |
|
|
|
|
|
#55 |
|
Fortynnet
|
Sv: Det å reise til syden ...De tre eldste guttene mine har vært veldig mye ute og reist, både til "syden" og andre steder i Europa og USA. Femåringen har foreløpig bare vært i Danmark, men nå har jeg veldig lyst til å ta alle med til Italia til sommeren. Vet ikke om jeg skal kalle det syden eller ikke. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Det å reise til syden ...Ikke til Syden, men Brasil, Karibien, Kapp Verde og det sørlige Frankrike og Spania.
|
|
|
#58 |
|
Stadig underveis
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Det å reise til syden ...Våre barn har vært i Hellas da de var hhv 4 mnd og nesten 3 år. Tenker vi tar en tur til våren også. Vi reiste MYE før vi fikk barn, da til helt andre reisemål enn det man gjerne omtaler som syden, men etter at vi fikk barn har vi holdt oss mye her i gamlelandet. |
|
|
|
![]() |
|
|