|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Slummen begynner bak Fridalen skole og går oppover mot Landås.
|
|
|
#4 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Nordnes ja, ypperlig valg.
|
|
|
#7 |
|
Ser lyst på livet
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo? |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Det er jo et flott kompleks da, men jeg hadde vært skeptisk til den høye husleigen.
|
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?
Og så er ikkje leil.innvendig så mykje å skryte av egentlig. Oppskrytt synes eg. Og så må du regne med å ha "heile bergen"som badegjestar om sommaren. Mykje skrik og skrål på sommaren. |
|
|
|
#11 |
|
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Nordnes |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Dersom jeg skulle flytte til Bergen igjen ville vi sett etter hus rundt Nesttun, Skjold, Appeltun, tenker jeg. I Fana bydel, men ikke så langt ut som Ytrebygda, Flesland og Krokeide, f.eks.
|
|
|
#14 |
|
Flax
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bergen
Ytrebygda er jo et stort område da |
|
|
|
|
|
#15 |
|
© All rights reserved
|
Enig med Anne M - jeg ville satset på Sandviken eller Nordnes. Gangavsatand til sentrum, nydelige smau og gamle hus, fine paker og flotte lekeplasser. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Sandviken eller Nordnes hvis jeg hadde råd, Bønes hvis ikke. Det ligger på toppen over Fyllingsdalen, er småbarnsområde med umiddelbar nærhet til uteområder (et av byfjellene starter der), det er bra med barnehager og skoler, tror jeg. Bussforbindelsen er bra, med ca. 10 min til sentrum. Det vil bli som å bo på Grefsen i Oslo, tenker jeg?
|
|
|
#17 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Bønes er fint |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Tåler regn
|
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Eidvågneset eller Åsane er kjempegreit. Fyllingsdalen er også bra. Mange flotte plasser og lite problemer med kø til og fra byen. Når det gjelder gangavstand til byen og flott utsikt, så er det Fjellsiden/Skansen (evt Sandviken) som er eksklusivt. Men det er lite unge mennesker der, pga av prisnivå og lite med barnehager (ifølge en venninne av meg) Dette er solsiden av byen med sol til sent på kveld. Velger man motsatt side med bra utsikt, så heter det Løvstakken, men der er det ikke så mye kveldssol og ikke så nærmt byen.. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
A friend with benefits
|
Fana er jo bare kø på den tiden.
|
|
|
#20 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bergen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere som er kjente i Bergen - hvor er det bra å bo?Enig med Sandviken og Nordnes.
|
![]() |
|
|