|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#41 |
Evig optimist
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeg synes de var kule, men jeg er veldig glad i Converse sko, og går mye i de.
![]() |
#43 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeg har et par vinterstøvler med knyting fra Merrell som er litt sånn Converse-aktige i stilen. De er jeg veldig glad i. Jeg vet ikke om jeg helt likte kombinasjonen av det røffe og det "penere" på støvlene i hovedinnlegget ditt.
![]() |
#44 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?
Nei, som sagt, usikker jeg også. Jeg likte skinnet og snøringen osv., men kanskje ikke sålen. Innbiller meg at den kan være litt flat og vond å gå på. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Rastløs dagdrømmer
|
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?
Nei, Converse-sålen er ikke idéell for oss med dårlig rygg. Jeg bruker forøvrig oppbygde innleggssåler i de fleste sko. Da klarer jeg å gå på slike som ikke er noe særlig oppbygde også.
![]() |
#46 |
Frøken
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeg syntes de var veldig tøffe!
![]() |
#47 |
Borte
|
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Jeg syns de var skikkelig kule!
![]() |
#48 |
Bør lage seg en tittel selv
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?Knalltøffe, og kan med sikkerhet brukes til både knebukser, skjørt og kjoler |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
representert
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva syns dere om disse støvlettene (Converse)?De var så fine at jeg skal ønske meg de, og jeg liker egentlig ikke støvler i det hele tatt. |
![]() |
![]() |
![]() |
|
|