|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
| Se resultatene: Hvordan henger dere opp pakker på kalenderen? | |||
| Alle pakkene fra 1.desember |
|
61 | 73,49% |
| Ny pakke henges opp hver dag |
|
10 | 12,05% |
| Bruker kjøpekalender hvor alle gavene ligger i fra 1.desember |
|
3 | 3,61% |
| Bruker ikke adventskalender |
|
2 | 2,41% |
| Annet |
|
7 | 8,43% |
| Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En og en gave på adventskalenderen eller alle på en gang?Vi henger opp alle sammen fra 1. desember.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: En og en gave på adventskalenderen eller alle på en gang?Har pleid å henge opp alle pakkene til 1. desember, men aner ikke i år. Det blir maaaange pakker på kalenderen. I tillegg har vi lille-overalt-knøtt som gjerne pakker ut gaver... I fjor hang kalenderen helt oppe under taket. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Gjer så godt eg kan
|
Sv: En og en gave på adventskalenderen eller alle på en gang?Alle pakkane opp til 1.desember. Og det minner meg om at eg snart må slutte med å vere fornøgd med å ha fått alle kalendargåvene i hus, og heller byrje å pakke dei inn. 48 små gåver skal pakkast inn, og natt til 1.desember brukar å vere lang og strevsom.... Tenkte eg skulle unngå det i år. *optimist* |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En og en gave på adventskalenderen eller alle på en gang?Alle henges opp til 1. desember |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: En og en gave på adventskalenderen eller alle på en gang?Har ikke adventskalender med pakker. Synes det er en uting i grunn. Det blir jo veldig mange gaver tilsammen med de på julaften. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: En og en gave på adventskalenderen eller alle på en gang?Nå har jeg kjøpt en Alveslottpakke, så da blir det all in på Tara også.
|
|
|
#7 |
|
Latsabb
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: En og en gave på adventskalenderen eller alle på en gang?Her er det alle på en gang. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Har glorien til vask.
Medlem siden: Nov 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: En og en gave på adventskalenderen eller alle på en gang?Jeg tenkte å henge røde papirhjerter på alle dagene og skrive på hvor jeg gjemmer den gaven som er for den dagen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: En og en gave på adventskalenderen eller alle på en gang?Svigermor laget en alldeles fantasktisk kalender til snuppa i fjor. Den har 24 ringer på seg som det går an å feste gaver på, men den har også en stor pose/gavesekk midt på. Nå som snuppa er så liten, så putter vi en og en gave oppi sekken. Det gjorde vi i fjor og gjør nok det samme i år.
|
|
![]() |
|
|