Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva gjør du etter at ungene har lagt seg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-10-07, 07:10   #41
malena

malena sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Hva gjør du etter at ungene har lagt seg?

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi ser film, surfer på nett, snakker, spiser, har sex, bare ikke alt på en gang.

Håper virkelig ikke det.

Gammel 22-10-07, 08:55   #42
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Rydder vekk leker
Rydder kjøkkenet
Setter på oppvaskmaskinen og en vaskemaskin
Bretter klær
Legger fram klær
Tar et par telefoner
Sitter forran dataen eller tv'n
Er av og til ute å jobber litt (ikke vær dag)

Gammel 22-10-07, 09:22   #43
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ah, vi skulle hatt flere superhelter i torskekostymer!

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 09:44   #44
Gremli Skremli
Ansvar for egen luring

Gremli Skremli sin avatar

Hvor: På rette sida av elva
Blogginnlegg: 8
Gremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtidGremli Skremli har en fantastisk fremtid
Standard

-Minst tre kvelder i uka: Jobber. Retter og forbereder undervisning.
-De fleste kvelder: Sitter "litt" på FP. Mannen sitter med mac'en.
-Kanskje én kveld i uka: Skriver brev eller strikker.
-Gjør littegrann husarbeid: oppvask, klesvask, rydding.
-En sjelden gang: Går ut med venner.

ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo
Gremli Skremli er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 09:45   #45
tiddelibom
Lille tyrann

tiddelibom sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
tiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de flestetiddelibom er kulere enn de fleste
Standard

Trener
Ser TV
Leser
Møter venner
Går tur
Gjør husarbeid
Surfer
Snakker i telefonen
Legger meg - det burde jeg gjort mer av. Har konstant underskudd på søvn. ZZzzzzzzz

Dette er mine prinsipper. Hvis du ikke liker dem, så har jeg andre.
Groucho Marx
tiddelibom er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 11:18   #46
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg prøver å få maximalt ut av tiden på kvelden. Både til å gjøre nyttige ting og ting jeg har lyst til.

I løpet av en uke pleier jeg å få gjort alle disse tingene:

Tatt all klesvasken
Ryddet
Går en lang tur med søsteren min
Tar minst et langt bad, gjerne med ansiktsmaske og stell av negler og annet forefallende ( )
Leser bøker, blader eller et eller annet
Internetter
Ser på TV eller film
Er sosial (ikke hver uke)

Jeg er mye alene på kveldene og det passer meg midt i blinken. Masse Kasia-alenetid gir meg energi.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 11:57   #47
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Ah, vi skulle hatt flere superhelter i torskekostymer!

Slimete og glatt overflate samt manglende føtter må da være usedvanlig upraktisk for superhelter?

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 12:02   #48
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Rydder litt
vasker tøy
lager mat
glefser i meg et par episoder av en serie på dvd
trener
sex
leser
surfer
jobber
er på møter
har besøk

Gammel 22-10-07, 12:40   #49
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jobber
Studerer
Leser
Surfer
Sexer (?)
Ser på DVD/TV
Rydder sånt som jeg irriterer meg over å snuble over morgenen etter.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 12:53   #50
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Jeg starter som regel kvelden med en liten runde ved maskinen jeg også.
To-tre kvelder i uka er jeg i stallen sammen med venninna mi, andre kvelder sitter jeg og elsklingen foran tv'en sammen.

Gammel 22-10-07, 13:14   #51
bloma
Aktiv

bloma sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
bloma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Jeg starter som regel kvelden med en liten runde ved maskinen jeg også.

Unnskyld, jeg var bare nødt til å sitere deg...
Jeg starter også ofte kvelden med "en liten runde" (mannen legger seg så tidlig), men har ikke prøvd ved maskinen ennå.

Ellers jobber jeg litt, og gjør endel husarbeid. Og er på nattevakt 1/4 av nettene i måneden.

Gammel 22-10-07, 13:27   #52
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg rydder pittelitt, men som oftest blir det sying, tv-titting og surfing.

Gammel 22-10-07, 13:28   #53
Alexy
Lykkelig nygift.

Alexy sin avatar

Alexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smartAlexy imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Rydde opp etter ungene
Trener
Scrapper
Surfer
Ser på tv
Prater og koser med mannen
Legge frem tøy til dagen etter
Pakke bhg.sekk

Husarbeid gjør jeg ferdig på dagen, innimellom leking med ungene.

Storebror 03 og lillesøster 06.
Alexy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 14:28   #54
Jinx
Tre små T

Jinx sin avatar

Jinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smartJinx imponerer mange og er sikkert smart
Standard

• Ser på tv
  • Surfer på nettet
  • Leser bøker
  • Scrapper
  • Rydder
  • Har besøk av venner

Gammel 22-10-07, 14:31   #55
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av bloma, her.

Unnskyld, jeg var bare nødt til å sitere deg...
Jeg starter også ofte kvelden med "en liten runde" (mannen legger seg så tidlig), men har ikke prøvd ved maskinen ennå.

Vel, vi har den stående på soverommet, så det blir titt og ofte en runde ved maskinen for vår del!

Gammel 22-10-07, 14:47   #56
bloma
Aktiv

bloma sin avatar

bloma er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Enhjørning, her.

Vel, vi har den stående på soverommet, så det blir titt og ofte en runde ved maskinen for vår del!

Det skjønner jeg!
Vår står foran et stort stuevindu, så...

Gammel 22-10-07, 15:37   #57
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Skremmern, her.

Vi ser film, surfer på nett, snakker, spiser, har sex, bare ikke alt på en gang.

Vi gjør alt på en gang. Hver kveld.

Og noen ganger drikker vi kaffe. Først.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 15:41   #58
Left
Passiv

Standard

Skolearbeid
Ser på TV
Leser
Tegner
Alt for mye PC i form av å gjøre "unyttige" ting. Surfe og henge her.
Vasker klær
Stryker klær

Men er egentlig mest effektiv på formiddagen jeg kjenner jeg - når ungene er i seng etter en lang dag ca kl 19.30 - da er det på en måte game over her også, så orker ikke så voldsomt til tankevirksomhet.

Svar med sitat
Gammel 22-10-07, 16:05   #59
Huldra
Ferdig!

Huldra sin avatar

Hvor: Telemark
Huldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelenHuldra er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Men hvor god tid har dere da, fra ungene legger seg til dere legger dere?

Her er det minimalt jeg rekker, siden ungene ikke legger seg før i åtte-ni tia, og jeg selv er i seng før halv ti-ti... Forsøker å gjøre litt forefallende husarbeid, men det blir mest til at jeg surfer på pcn. Trenger mye søvn og gleder meg til å få legge meg å sove, hehe.

Gammel 22-10-07, 16:12   #60
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Huldra, her.

Men hvor god tid har dere da, fra ungene legger seg til dere legger dere?

Her er det minimalt jeg rekker, siden ungene ikke legger seg før i åtte-ni tia, og jeg selv er i seng før halv ti-ti... Forsøker å gjøre litt forefallende husarbeid, men det blir mest til at jeg surfer på pcn. Trenger mye søvn og gleder meg til å få legge meg å sove, hehe.

Nei, da har du jo ikke noe særlig tid. Heldigvis legger Vesla seg klokken 19.00 og jeg legger meg nesten aldri før 23.00. Jeg ofrer ofte søvn for å få litt tid for meg selv om kvelden. Det trenger jeg for å fungere.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:04.