Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Se resultatene: Kunne du tenkt deg en eller flere kjoler fra Tulip og Tatamo?
Ja de er kjempefine og jeg kunne tenkt meg mange av dem! 82 39,42%
Ja de er ok, men ikke verdt pengene. 38 18,27%
Tja, jeg vet ikke hva jeg skal si. 37 17,79%
Nei de passer ikke min aldersgruppe! 13 6,25%
Nei, de er rett og slett ikke fine! 14 6,73%
Jeg har aldri hørt om disse merkene 24 11,54%
Deltakere: 208. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-10-07, 09:39   #41
Señora
Bør lage seg en tittel selv

Señora sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Señora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de flesteSeñora er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva med Tulip og Tatamo-kjoler da?

Jeg ville stemt et alternativ som ikke finnes:

Kanskje, dersom kroppen min hadde passet inn i dem

Señora er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 10:57   #42
Chanett
navnet sjemmer ingen

Chanett sin avatar

Chanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt avChanett har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Busymum, her.

Jeg ville stemt et alternativ som ikke finnes:

Kanskje, dersom kroppen min hadde passet inn i dem

Men høyden min får du aldri. *tviholder*

Chanett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 11:22   #43
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Nydelige klær, og jeg kunne tenke meg masse.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 12:00   #44
morgana
På vent....

morgana sin avatar

Hvor: På bygda!
morgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt liktmorgana er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Jeg syns mange av de kjolene var kjempefine. Men jeg regner ikke med de kommer i str 48/50...

De lager gjerne på bestilling

Har en TT kjole selv og ønsker meg en julekjole fra de nå

morgana er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 12:23   #45
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjolen som Pastill viste fram likte jeg godt, men mange av de andre er jeg ikke veldig begeistret for.

Får dessuten veldig Märtha-vibber av dem...

Gammel 13-10-07, 13:14   #46
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Åh, se så nusselig jeg er" synes jeg noen av disse kjolene skriker. Like søtt som voksne kvinner med Ole Brumm-sokker og Snoopy på bh-en. Usexy. Så ja, jeg skjønner hva Hippie mener om at de blir litt kjerring.

Denne Rødhette-saken, for eksempel:

Andre igjen var ikke så ille. Den glitterchick viste, med biler på, hadde litt mer humor.

Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 13:17   #47
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Benzo, her.

Tja, noe er veldig fint, men enkelte kjoler er for snuppesøte etter min smak.

Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.

Nei slike ville jeg følt meg helt bortkommen i. Ville følt meg som en forvokst unge og jeg synes modellene på bildene ser ut som forvokste barn i dem. Til femåringer hadde de vært kjempefine.

Ja, det var derfor jeg stusset på kjerringbetegnelsen.
Det er jo noe veldig småpikeaktig over dem.
Så jeg måtte nok valgt en dempet variant for ikke å føle meg altfor gammel i en slik kjole.

Gammel 13-10-07, 13:23   #48
Pebbles
By the Sea

Pebbles sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
Blogginnlegg: 186
Pebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme omPebbles har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Noterer meg at jeg ble like forvirret av bruken av ordet "kjerring" i denne debatten som jeg av og til blir av bruken av ordet "harry".

Husker spesielt at det ble hevdet at å kle unger i like klær var "harry" - nei "blodharry", faktisk!
Av og til ar det overraskende hvor ulike meninger vi legger i det samme begrepet!

(I dag skal vi i bursdag - og guttene på to og fire skal kles i helt like brun/hvit stripete bomullsgensere og brune bukser. :Grøss, ass: )

Gammel 13-10-07, 13:59   #49
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Hvor: Ved Sognefjorden
Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Nesten litt eventyrstil syns jeg.
Tipper Märtha Louise har ett par slike i sin garderobe

Snill & grei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 14:11   #50
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Likte ingen av dem som er lagt inn så langt i tråden (ja, jeg syns også de var litt kjerring, litt "lilla flagre-kjerring"), men disse syns jeg er fine og kunne tenke meg:

Jeez, så schvære de bildene var da.

Åååååååå. DE likte jeg!
Er det samme som lager disse altså??

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 14:21   #51
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Ja, det har hun jo. Alle husker vel denne, som det ble så mye oppstuss rundt i det spanske kronprinsbryllupet for noen år siden? Jeg synes gulfargen er grusom, men ellers er kjolen fin.

Gammel 13-10-07, 14:24   #52
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ja, det har hun jo. Alle husker vel denne, som det ble så mye oppstuss rundt i det spanske kronprinsbryllupet for noen år siden? Jeg synes gulfargen er grusom, men ellers er kjolen fin.

Syntes martha var kjempetøff i denne. Hun skal ha for at hun tør.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 14:59   #53
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Snill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populærSnill & grei er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Hun har jo ikledd seg de spanske farger Sikkert ikke tilfeldig ...

Gammel 13-10-07, 15:02   #54
Labolina
Superduperaktiv

Labolina sin avatar

Labolina er litt kulLabolina er litt kul
Standard

Veldig mye fint. Når jeg har blitt slankere tror jeg at jeg må ha noen.

Labolina er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 15:09   #55
SIS
Aktiv

SIS sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
SIS er litt kul
Standard

Eg går i kjole kanskje 2 ganger i året og då blir det ikkje så aktuelt.
Men synes kjolene er fine

Gammel 13-10-07, 15:45   #56
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Snill & grei, her.

Den spanskebryllup-kjolen som noen viser frem her, ser da ut til å være av samme sorten.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-10-07, 15:47   #57
Snill & grei
Aktiv

Snill & grei sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Den spanskebryllup-kjolen som noen viser frem her, ser da ut til å være av samme sorten.

Tror det er en Tulip og Tatamo kjole ja

Gammel 13-10-07, 16:06   #58
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Jeg har aldri hørt om disse merkene

Gammel 13-10-07, 16:07   #59
Honda
Type R ;)

Honda sin avatar

Hvor: Nord
Honda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner tilHonda er et navn som alle kjenner til
Standard

Likte ingen av dem som er lagt inn så langt i tråden (ja, jeg syns også de var litt kjerring, litt "lilla flagre-kjerring"), men disse syns jeg er fine og kunne tenke meg:

Jeez, så schvære de bildene var da.

WOOOOOOW

Den der MÅ jeg bare ha til neste www.sommertreff.no
på ACR neste sommer

Gammel 13-10-07, 16:13   #60
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Monsoon, her.

"Åh, se så nusselig jeg er" synes jeg noen av disse kjolene skriker. Like søtt som voksne kvinner med Ole Brumm-sokker og Snoopy på bh-en. Usexy. Så ja, jeg skjønner hva Hippie mener om at de blir litt kjerring.

Andre igjen var ikke så ille. Den glitterchick viste, med biler på, hadde litt mer humor.

Signerer.
Jeg synes, at bortsett fra noen svært få, var disse kjolene fæle. Dette er vår generasjons svar på disse høggstøgge flagrekjolene i gult og lilla som de litt eldre bruker.

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 07:05.