Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Kjenner du en kjendis?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Kjenner du en kjendis?
Ja godt 34 17,80%
Ja litt 53 27,75%
Omgåes perifert 16 8,38%
Nei 81 42,41%
Jeg er kjendis selv 7 3,66%
Deltakere: 191. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-10-07, 00:21   #1
Enhjørning
Gullfisk

Enhjørning sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Enhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt avEnhjørning har mye å være stolt av
Standard

Sv: Kjenner du en kjendis?

Ja, jeg har blitt litt kjent med noen musikerkjendiser etterhvert.

Gammel 04-10-07, 00:30   #2
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ei god studievenninne av meg ble kjent siden da hun hilste på en meget berømt politiker for noen år. (Kan tenke meg at det er minst én til her inne som kjenner henne. )

Ellers har jeg gått i parallellklasse med skuespiller Trond Fausa Aurvåg, som var en ualminnelig hyggelig person.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 10:51   #3
Carrie
-

Carrie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Carrie er populærCarrie er populærCarrie er populærCarrie er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ellers har jeg gått i parallellklasse med skuespiller Trond Fausa Aurvåg, som var en ualminnelig hyggelig person.

Han studerte jeg sammen med et år også. Våre veier krysser stadig, Elinblu

Carrie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 10:55   #4
Palmen
Trøtt

Palmen sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 178
Palmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtidPalmen har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Ei god studievenninne av meg ble kjent siden da hun hilste på en meget berømt politiker for noen år. (Kan tenke meg at det er minst én til her inne som kjenner henne. )

.

Ah, stemmer det! Da kjenner jeg også en kjendis!

Har en del politiker og journalistvenner som blir gjenkjent, men vet ikke helt om jeg vil si at jeg omgås kjendiser av den grunn.

Gammel 04-10-07, 00:31   #5
Dragen
VeloppDragen

Dragen sin avatar

Blogginnlegg: 813
Dragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtidDragen har en fantastisk fremtid
Standard

Ja.

Som en gullring i et grisetryne, er en vakker kvinne uten vett. (Sal. 11:22)
Dragen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 00:46   #6
Observatøren
Bør lage seg en tittel selv

Observatøren sin avatar

Blogginnlegg: 25
Observatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt avObservatøren har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Godt noen andre enn meg spurte om det, for jeg har brukt opp "enkel-sjel" kvoten min på disse pollene for flere uker nå

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Niks, kan ikke si det akkurat nei. Ikke er jeg kjendis selv, og ikke omgås jeg noen heller. *gørrkjedelig*

Og så er jeg en så enkel sjel at jeg merker jeg er litt nysgjerrig på hvem her inne som er kjendis.

Synes det er tåpelig at undersøkelsen er anonym, zol. Ellers ville både Missa og undertegnede fått tilfredsstilt nysgjerrigheten vår.

Gammel 04-10-07, 08:12   #7
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Observatøren, her.

Synes det er tåpelig at undersøkelsen er anonym, zol. Ellers ville både Missa og undertegnede fått tilfredsstilt nysgjerrigheten vår.

Unnskyld jeg angrer. Og nå er det fire

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 00:49   #8
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja.

Gammel 04-10-07, 09:16   #9
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har truffet noen kjendiser, men det ville være løgn å si at jeg kjenner noen av dem. Kusinen til mamma var en stor barnestjerne for lenge siden, men jeg kjenner ikke henne heller. :kjedelig:

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 10:15   #10
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope.. Men jeg hang litt sammen med Kåre Conradi når jeg gikk på ungdomskolen, han er fetteren til ei tidligere venninne. Teller det?

Anne C er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 10:39   #11
Beckett
Fornøyd

Beckett sin avatar

Blogginnlegg: 48
Beckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelenBeckett er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ja, litt.

Beckett er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 10:50   #12
Line*
Expired

Medlem siden: Dec 2006
Line* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de flesteLine* er kulere enn de fleste
Standard

Ja, familie.
Samt en del andre. De drar dem med seg, ja.

Line* er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:33   #13
emm
Men først, kaffe!

emm sin avatar

emm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme omemm har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det gjør jeg. To som er veldig kjent og et par som ikke er så kjent.

emm er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:41   #14
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Dårlig med det gitt.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:42   #15
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Eller, forresten, kjenner en sportskjendis da, men det teller kanskje ikke?

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:43   #16
nikki

nikki sin avatar

Hvor: Sørlandet
nikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smartnikki imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Nope

nikki er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:42   #17
Ekkir
Bree

Ekkir sin avatar

Ekkir er litt kulEkkir er litt kul
Standard

Jepp, jeg kjenner flere kjendiser

Ekkir er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 11:47   #18
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Ja, jeg kjenner flere. Noen godt, andre perifert.

Gammel 04-10-07, 11:58   #19
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Spørs om det er A-B eller C-kjendiser. Kjenner noen i siste kategori. Ellers så er det heller dårlig. Har snakket med en del kjendiser i forbindelse md jobben min, men å si jeg kjenner dem, er å trå vel langt.

Ellers så har jeg vært i avisen 3 ganger nå på noen mnd. 1 gang i Dagens Næringsliv og 2 ganger i BA (Bergensavisen). 2 av gangene hadde med jobb å gjøre. Og 1 gang hadde jeg navnedag og ble oppringt i den forbindelsen. Så da er jeg jo en Å-kjendis vel

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 04-10-07, 12:02   #20
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av perper, her.

Har snakket med en del kjendiser i forbindelse md jobben min, men å si jeg kjenner dem, er å trå vel langt.

Samme her. I skrivende stund fikk jeg Blomster-Finn inn på kontoret mitt - han hadde gått feil. Det må vel telle? I forrige uke var det Jon Michelet.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:28.