|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie? | |||
| Ja en nær venn eller slektning |
|
10 | 8,70% |
| Ja en perifer venn eller slektning |
|
21 | 18,26% |
| Ja en jeg vet hvem er fra jobb/lokalmiljø/annet |
|
39 | 33,91% |
| Nei |
|
45 | 39,13% |
| Deltakere: 115. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?
Æh, det vet jeg ikke.
|
|
|
#42 |
|
Tatt på
|
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Teller det at jeg kjenner noen som har nære slektninger som har vært med i en eller annet reality, selv om jeg aldri har møtt slektningene?
|
|
|
#44 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Kjenner noen som har vært med i:
|
|
|
#45 |
|
villende
|
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Jeg har både jobbet og studert med realitydeltakere. Dessuten har en nær venninne vært sammen med en realitydeltaker. Det er programmer som jeg anser som helt "greie" selv om jeg i utgangspunktet ikke har veldig sans for reality. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Borte
|
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Kjenner en som var med i 71C nord i forrige sesong.
|
|
|
#47 |
|
Tre små T
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?JA, "kjenner" Richard Olsen fra siste BB. Men er andre her inne om kjenner han enda bedre enn meg
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Nei, ikke noen nære. Jeg var hjemme hos en jente en gang og dagen etter reiste hun til BB-huset. Jeg husker ikke en gang navnet på henne, hun hadde extension (mange mange lange lyse fletter) og hun kom ganske langt. Jeg kjenner bedre kona til mannens kollega som var med i Robinson (omgang nummer to tror jeg). |
|
|
|
|
|
#51 |
|
ctrl+z
|
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Jeg har ingen omgangsvenner som har vært med (og det er jeg veldig glad for
|
|
|
#53 |
|
|
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Jeg kjenner til et par kjærlighetsjaktere. (Vokste opp på bøgda.) Og så har broren min vært med i Idol, som nevnt i den andre tråden. Jeg gremmes fortsatt. |
|
|
|
|
|
#54 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Mnjei, men en kamerat av meg gikk på folkehøyskole med Gaute Grøtta Grav
|
|
|
|
#55 |
|
Lykkelig nygift.
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Ja, jeg kjenner en som har vært med i Big Brother, eller kjenner.. halvbroren til svigersøstra mi.
|
|
|
#57 |
|
Nå da?
|
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?
Jepp, samme her.
|
|
|
#58 |
|
strikker
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Nei, det gjør jeg ikke. Men kjenner mange som har søkt.
|
|
|
#59 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Jeg FØLER jo at jeg kjenner mange! Er fortsatt på fornavn med Rodny og Anette feks |
|
|
|
|
|
#60 |
|
Pauset
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: In Town!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjenner du noen som har vært deltaker i en realityserie?Kjenner en som er med nå. |
|
|
|
![]() |
|
|