Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Spinoff 2 - Har du tatovering?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Se resultatene: Har du en eller flere tatoveringer?
Ja og jeg liker det 34 33,01%
Ja og jeg angrer på at jeg tatoverte meg 4 3,88%
Nei men jeg ønsker meg 9 8,74%
Nei og det er jeg glad for 56 54,37%
Deltakere: 103. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 25-09-07, 17:31   #41
Mor til 4
Nattrangler

Mor til 4 sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Mor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner tilMor til 4 er et navn som alle kjenner til
Standard

Sv: Spinoff 2 - Har du tatovering?

Nei og det er jeg glad for.

Gammel 25-09-07, 17:32   #42
Fadese
Originala

Fadese sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 14
Fadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme omFadese har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nope!

Fadese er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:37   #43
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, jeg har to. En rose på overarmen, og tro/håp/kjærlighet (+ litt krusseduller) nedover leggen. Jeg har aldri angret og skal ha en til på håndleddet.

Opprinnelig lagt inn av nolo, her.

Det er ikke meg heller. Jeg har bare sett en håndfull fine i hele mitt lange liv den ene er Bæret sin.

Kun Bæret sin? Glemte vi noen nå, nolo?

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 17:49   #44
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Scarlett, her.

Når jeg ikke klarer å bestemme meg ganske klart for hvor og hva, kan jeg ikke tenke meg at jeg ikke ville angret.

Det er et viktig poeng. D'ække sprittusj heller, liksom.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:15   #45
Tove
XXX

Tove sin avatar

Hvor: Orkdal
Tove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de flesteTove er kulere enn de fleste
Standard

Ja, og jeg liker det! Har lyst på en til

Tove er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:17   #46
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Jeg har en tatovering: En dødningeskalle på hoftebenet. Og jammen er jeg ikke i ferd med å pådra meg én til.

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 18:19   #47
Xian
Tvåtusentalssuffragett

Xian sin avatar

Xian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt avXian har mye å være stolt av
Standard

Sv: Spinoff2- Har du tatovering?

Opprinnelig lagt inn av Ms.Lee, her.

Jeg har en slank, feminin edderkopp på høyre skulder. Har hatt den i ti år, og aldri angret.

:araknofobisk:

Vegen er lystig, og vegen er vrang.
Xian er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:04   #48
trøtt
ekstremt trøtt

trøtt sin avatar

Blogginnlegg: 32
trøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de flestetrøtt er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har tre og angrer ikke på de, selv om jeg kanskje ville valgt noe annet på armene i dag enn jeg gjorde for 13-14 år siden.

Gammel 25-09-07, 19:14   #49
Frantzen
Passiv

Standard

Svarte Nei og det er jeg glad for,
men jeg er ikke glad for det akkurat. Jeg bare har ikke.

Svaret er egentlig bare nei :enkel:

Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:20   #50
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Liven, her.

Ja, jeg har to. En rose på overarmen, og tro/håp/kjærlighet (+ litt krusseduller) nedover leggen. Jeg har aldri angret og skal ha en til på håndleddet.

Jeg kan faktisk ikke huske å ha sett dine tatoveringer jeg. Mulig det er fordi jeg glor mer på puppa til Bæret enn leggene dine.

Gammel 25-09-07, 19:24   #51
Selma
blid

Selma sin avatar

Selma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelenSelma er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Ingen tatoveringer her - det er liksom ikke meg

Gammel 25-09-07, 19:27   #52
007
© All rights reserved

007 sin avatar

Hvor: Vest
Blogginnlegg: 57
007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om007 har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Jeg kan faktisk ikke huske å ha sett dine tatoveringer jeg. Mulig det er fordi jeg glor mer på puppa til Bæret enn leggene dine.

Du har bare sett den ene (den andre er for ny for deg. ) Og da hadde jeg jo på meg en vakker kjole der jeg viste kløfta (ikke Kløfta, men kløfta) så det er ikke det minste rart at du ikke fikk med deg tatoeringen.

007 er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 19:31   #53
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, heldigvis.

Særlig lettet er jeg over å ikke ha tribal rundt armen eller sånn greie i korsryggen. Jeg kunne til nød hatt et kvinnesymbol, men hvor? Jeg er ikke noen tatisperson. Det kan være fint på andre. Særlig når de har noe personlig, og ikke en 13-på-dusinet-tatoveringer.

Gammel 25-09-07, 19:34   #54
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Du har bare sett den ene (den andre er for ny for deg. ) Og da hadde jeg jo på meg en vakker kjole der jeg viste kløfta (ikke Kløfta, men kløfta) så det er ikke det minste rart at du ikke fikk med deg tatoeringen.

Gammel 25-09-07, 19:34   #55
nolo
Fola Blakken

nolo sin avatar

Blogginnlegg: 86
nolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme omnolo har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Irma, her.

Eh, altså, hm, jeg har nok også kikket mer på Kirsebærs pupper enn på dine legger. Det skal ikke skje igen.

Gammel 25-09-07, 20:44   #56
Pepper Lemon
Peppy!

Pepper Lemon sin avatar

Blogginnlegg: 253
Pepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme omPepper Lemon har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har ikke, men har planer om å skaffe meg en.

Min mann og jeg har lenge snakket om å tatovere hver vår bittelille H, for å minnes vår førstefødte. Vi har etterhvert følt litt på at det føles feil overfor vårt andre barn, og tenkte at vi også må ha en C. Nå planlegger vi jo etterhvert å få et tredje barn, og er nå innstilt på å vente til dette barnet kommer, og så lage et eller annet bilde av disse tre forbokstavene. Jeg skal ha min tatovering innenfor bikinitrusen (ved siden av keisersnittarret?), mens min mann vurderer å ha sin øverst på overarmen, innenfor t-skjorteermet.

Det ville ingen som kjenner oss trodd om oss. Vi passer jo også på å ha de et sted som ikke er synlig.

Sist redigert av Pepper Lemon : 25-09-07 kl 21:04.
Pepper Lemon er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 20:55   #57
syllan
Viking F.K !!

syllan sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: sandnes..
syllan er populærsyllan er populærsyllan er populærsyllan er populær
Standard

Nei har ikke men ønsker meg veeeldig
Problemet er at jeg ikke har peiling på hva jeg vil ha..... å heller ikke hvor..

Gammel 25-09-07, 21:03   #58
Noba
🎈

Noba sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Noba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de flesteNoba er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har ikke tatovering og det er jeg veldig glad for

Noba er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:29   #59
Nenne
Introvert optimist

Nenne sin avatar

Hvor: Telemark
Blogginnlegg: 202
Nenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme omNenne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Nei, og det er jeg glad for. Det er så lite "meg" som det kan få blitt.

Det er absolutt ikke meg heller.

Storesøster (juli -99), Storebror (mars -02), Lillebror (oktober -04)
Nenne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 25-09-07, 21:33   #60
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp!

Tok min første i fjor sommer. En sommerfugl bak på skulderen
Kjempefornøyd!

Her er et gammelt bilde, dagen etter jeg tok den:
Det er hjerte på vingene også, men det vises dårlig på bildet.

Har lyst på en til.. egentlig.
Et eller annet innen "alv" frister. På ankelen eller noe. Men vi får se.

Synes denne er litt fin..

Og denne:

Men de må være små og søte, ikke store og ruvende.
Derfor blir nok de over litt vanskelige Og litt uaktuelle.

Forøvrig skulle jeg ønske at jeg kunne TEGNE sånn!

Enten går det bra, eller så går det over.

Sist redigert av Nessie : 25-09-07 kl 21:39.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 19:10.