Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Hvilket godteri spiser du IKKE?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-09-07, 19:50   #41
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

- Is(Eis?)sjokolade a'la sånne: Æsj!
- Likørsjokolade
- Lakrisbåter og annen søt lakris
- Marsipangodt uten sjokoladetrekk

Ellers går det aller meste ned.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:50   #42
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Engelsk konfekt, ja. Æsj.

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:50   #43
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

MokkMokk: Den is-sjokoladen er kjempegod!

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:50   #44
DM
Live and let live

DM sin avatar

Blogginnlegg: 86
DM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme omDM har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser omtrent ikke godteri. Å ramse opp hva jeg faktisk spiser av godteri er fortere enn andre veien, så jeg skal ikke starte med oppramsingen en gang. Stort sett er godteri ekkelt, og jeg har grøsset mang en gang nedover her etterhvert som jeg har lest beskrivelser.

Gammel 09-09-07, 19:51   #45
Sildre
Endelig på vei oppover!

Sildre sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Sildre er litt kulSildre er litt kul
Standard

Jeg er vel egentlig ganske kresen på godteri. Det betyr (dessverre) ikke at jeg spiser lite godteri, men at jeg spiser mye av de få typene jeg liker.

Dette spiser jeg sjelden eller aldri:
- Ostepop (det er bare ekkelt).
- Potetgull generelt.
- Sjokolade med nøtter eller fyll av ymse slag (appelsinsjokolade kan jeg derimot like en sjelden gang).
- Det meste av smågodt og gelegodteri (men jeg elsker sånne jordbær-gele-ting med sukkerstrø på).
- Peanøtter
- Lakris

Gammel 09-09-07, 19:52   #46
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Engelsk konfekt.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:56   #47
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lakris!

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:56   #48
mehmet
Går stille i dørene

mehmet sin avatar

Hvor: Midt på, sånn cirka
mehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smartmehmet imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Det jeg kan komme på nå er:
Sjokolade med fyll (likør, gele, marsipan, banan, kokos osv.), utenom nøtter, toffee og karamell.
Sjokolade med mintsmak, appelsinsmak, bringebærsmak, banansmak og annet (sjokolade skal smake sjokolade).
Hvit sjokolade.
Bassets All-sorts, bridgeblanding og engelsk konfekt.
Blått og annet "syntetisk" godteri.

Jeg er egentlilg ganske kresen på godteri.

mehmet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 19:58   #49
Frantzen
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av Nenne, her.

Det meste av "syntetisk" godteri er ikke noe for meg. Enten det er formet som krokodiller, speilegg eller hva har du. Det kan være for meg.

De søteste sjokoladebitene får også ligge i fred for meg - som konfektbiter og hvit sjokolade

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:04   #50
Java
kan tilsettes alkohol

Java sin avatar

Blogginnlegg: 364
Java har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme omJava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Altså, jeg liker f.eks. mørk sjokolade med innebygd bringebærsmak (ikke fyll). Og jeg liker Troika. Men melkesjokolade fylt med masse ekkel bringebærgelé (de bringebærformede og noen av jule- og påskebitene man får i løs vekt i kiosk) er bare kvalme. (Og det skal litt til før jeg sier noe sånt om godteri, altså.)

100% enig. Sammen med de sjokolade med lakris er sjokolade med bringebærgelé noe av det kvalmeste som finnes.

Det er masse godteri av typen syntetisk kliss jeg ikke spiser, men mye av det spiser jeg også. Smaker det godt glir det ned.

Vi vil ta vare på skjønnheten, varmen, som om vi bar et barn varsomt på armen.
Java er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:04   #51
HSJ73
Henger i stroppen

HSJ73 sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
HSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smartHSJ73 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kristin, her.

I nøden spiser fanden fluer

Der har dere meg. Men fluene hos meg er likørsjokolade, den aller mørkeste sjokoladen (mer enn 70 % kakao), enkelte typer seig vingummi, kindersjokolade og kokostwisten.

Gammel 09-09-07, 20:07   #52
Aminta
ƒœß†˙*∂ü*∂醆é?

Aminta sin avatar

Aminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt liktAminta er virkelig godt likt
Standard

Re: Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av MokkMokk, her.

- Is(Eis?)sjokolade a'la sånne: Æsj!

Jeg spiste litt for mange sånne is-sjokolader en gang, så nå grøsser jeg bare av dette bildet, og blir nesten kvalm.
Navnet kommer selvsagt av at de skal fryses, også spises.

Aminta er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:12   #53
Frantzen
Passiv

Standard

Sv: Re: Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Næ! Det visste jeg ikke. Må prøves

Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:16   #54
Obelix
Ferdig!

Obelix sin avatar

Obelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt avObelix har mye å være stolt av
Standard

Sv: Re: Sv: Hvilket godteri spiser du IKKE?

Opprinnelig lagt inn av Aminta, her.

Jeg spiste litt for mange sånne is-sjokolader en gang, så nå grøsser jeg bare av dette bildet, og blir nesten kvalm.

De er gode selv om man ikke fryser de da.

Obelix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:19   #55
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 388
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Dette burde egentlig være enkelt, ettersom jeg er så å si altetende innenfor det usunne feltet, men nå må jeg visst tenke litt... Svarer nå uten å lese de andre svarene først, men må si meg enig med hovedinnlegget: ostepop er nær sagt uspiselig. Jeg er heller ikke glad i kokossjokolade og snickers, for ikke å snakke om engelsk konfekt. Det er virkelig forferdelig. Jeg husker også noen gammelmannsdrops ved navn smørmalt som smakte høgg.

Og hvordan kunne jeg glemme appelsinsjokolade!

Gammel 09-09-07, 20:21   #56
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg spiser ikke sjokolade med lakrisfyll. Og slike sjokoladebiter med kirsebær i (heter den mon cherie?)

Det er endel andre ting jeg aldri kjøper, men spiser om det er tilgjengelig. - Jeg er grei sånn.

Gammel 09-09-07, 20:24   #57
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg er sær når det gjelder godteri. Jeg spiser ikke sjokolade med diverse ting tilsatt, dvs jeg spiser kun ren sjokolade. Alt annet får stå. Ingen konfekt, enten den er engelsk eller hva det nå er. Søt lakris blir også liggende. Potetgull med andre smaker enn salt. I det hele tatt er det svært lite godteri som jeg spiser men det lille jeg spiser, det spiser jeg alt for mye av.

Gammel 09-09-07, 20:30   #58
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elinblu, her.

Og hvordan kunne jeg glemme appelsinsjokolade!

Appelsinsjokolade really sucks.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 20:59   #59
lijander
ssscccuphersfantassschisk

lijander sin avatar

lijander er litt kullijander er litt kullijander er litt kul
Standard

Mye lettere å skrive hva man spiser her i huset :kresen:

lijander er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-09-07, 21:04   #60
Trolljenta25
Erfaren

Trolljenta25 sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Trolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populærTrolljenta25 er populær
Standard

[quote=Divine;546690]Reese's Peanut Butter Cup må vel være verdens verste sjokolade:
[quote]

Det er noe forferdelige greier! Da er det bedre å dyppe melkesjokolade i peanutbutterboksen.

Jeg spiser ikke surt godteri og heller ikke Hershey`s Kisses fra Amerika. De smaker som gammel julekalendersjokolade

Trolljenta25 er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:20.