|
|||||||
| Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#43 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gråter du?Vil ikke si jeg gråter kjempeofte, men jeg gråt i går og jeg gråt i dag, for to helt ulike ting fordi jeg var lei meg.
|
|
|
#44 |
|
Leser
|
Sv: Hvor ofte gråter du?
Synes det blir litt drøyt å si at Pelen støtter fascister. Jeg har søkt meg til en utvidet lisens (jobb) på AI for å teste ut om vi kan bruke den i jobbsammenheng. Jeg er vel hakket over støtte da?
|
|
|
#45 |
|
Leser
|
Sv: Hvor ofte gråter du?Jeg høres mer vanlig ut når jeg leser hva dere skriver enn da jeg leste artikkelen
Dessverre var det ikke bedre definisjoner i artikkelen, vi får bare bruke fantasien her!
For meg er det ofte slik at hvis ting er veldig fortvilende er det ofte lettere å gråte om "små ting" enn "store ting".
|
|
|
#46 |
|
Glamorøs
|
Vel, vi har avsluttet vårt abonnement på Chat GPT på min jobb på grunn av det jeg nevner over. Foreslår at du leser deg opp.
|
|
|
#47 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor ofte gråter du?Jeg har sluttet å bruke ChatGPT men har grått mye siste uken fordi vår elskede hund forlot oss forrige tirsdag. <3 |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Det er så trist.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Søt og rar
|
Sv: Hvor ofte gråter du?Jeg gråter ganske ofte, og det siste året har jeg grått mye, og av mange ulike følelser.
|
|
|
#50 |
|
Hekta
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Indre Østlandet
Sv: Hvor ofte gråter du?Jeg blir lett rørt og kan felle noen tårer i den sammenhengen relativt ofte. Ellers pleier jeg ikke å gråte så veldig ofte, men siden i sommer, da hunden vår ble veldig syk og etter hvert døde har jeg grått flere ganger i uka, for det kommer stadig over meg hvor trist det er at hun er borte. Det er ikke typisk meg, og går nok over etter hvert. Sånn bortsett fra dette så gråter jeg kanskje i snitt en gang i måneden?
|
|
|
#51 |
|
Langøret
Medlem siden: Oct 2010
Hvor: I byen..
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor ofte gråter du?Jeg gråter veldig sjelden. Så langt i år har jeg kun grått av smerter. Men, jeg er utrolig lettrørt. Når jeg hører korpsmusikk på våren eller ser et 17.maitog,må jeg kjempe med tårer og klump i halsen. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor ofte gråter du?jeg gråt endel da faren min døde for 15 år siden. Også gråt jeg flere ganger i fjor, kanskje 3 knyttet til en og samme årsak. En tåre eller to av rørthey eller lignende, kanskje… 3-4 ganger i året. |
|
|
|
![]() |
|
|