|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
WF: BNBE
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sommeren 2026Det er veldig uklart. Jeg har endelig fått dato for en operasjon jeg har ventet på, som satte litt begrensninger for ferieplanleggingen. Minstemann skal jobbe endel, og sikkert henge med kjæresten. Han skal også en uke på musikksommerleir. Tipper det blir hjemmeferie (og kanskje oppussing av stua?) og noen byturer.
|
|
|
|
#42 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Sommeren 2026Ingenting som er spikret her enda, men min søster og jeg har løse planer om en roadtrip nordover, til dit vi bodde da vi var barn (lite sted i Troms). Med detours og overnatting på veien, sannsynligvis ei uke til sammen. Ikke bestemt når det blir enda, men trolig i juni. Må koordineres med at jeg skal ha noe feltarbeid i starten av juni, i tillegg til at vi skal til Stockholm noen dager, i forbindelse med at yngstejenta er ferdig på vgs og har "utspring"/markering av Studenten den 5.juni.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : I går kl 16:16. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Sommeren 2026Det vanlige En turne til svigerslekt, kose med små tanteunger og sånt, og aller helst en uke på camping, regner jeg med Jeg har kommet så langt i plnaleggingen at jeg har bedt om at de to tenåringsungene til svigerfar innen skolen slutter klarer å finne 4-7 dager de er hjemme samtidig i juli, om mulig. så skal vi komme og besøke dem i den perioden.
|
|
|
#44 |
|
Står på egne ben
Sv: Sommeren 2026Litt av sommerferien vår er flyttet til neste uke, så vi drar nesten 3 uker til Thailand nå. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Sommeren 2026Jeg og mannen skal til Mallorca. Men før det skal alle fire (ok fem med en kjæreste) til Geilo på en slektssamling. Deretter drar i alle fall jeg og mannen til Bergen. Ungene får gjøre som de vil, de vil helst hjem og se VM med venner ...
|
|
|
#46 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sommeren 2026Sommerferien, altså de ukene vi voksne har fri, blir stort sett tilbrakt i ferieparadiset på Vestlandet. Jeg og eldste skal til Canada i høstferien, så det blir den store utflukten i år.
|
|
![]() |
|
|