Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning

Ol 2026

Kultur og underholdning Litteratur, film, tv-serier, kunst, teater, revyer og annen kulturell aktivitet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-02-26, 13:52   #41
My
Semiaktiv

My sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Ol 2026

Å nei, stakkars stakkars Ebba

Gammel 14-02-26, 14:03   #42
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av My, her.

Å nei, stakkars stakkars Ebba

Ja, det var skikkelig fælt å sjå. Eg vart på ekte lei meg for ho.

Gammel 14-02-26, 14:11   #43
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, forferdelige scener.

Gammel 14-02-26, 14:27   #44
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ble også på ekte lei meg for henne. Det så i tillegg veldig vondt ut. Respekt for å fortsette på en ski.

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-26, 14:30   #45
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Veldig kjipt for Ebba - men jeg tror nesten Norge kunne ha vunnet uansett, slik dagsformen var for de ulike løperne.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-26, 14:37   #46
My
Semiaktiv

My sin avatar

My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, det et umulig å si. Gøy med norsk gull i alle fall, og endelig litt medvind for de norske kvinnene, fall eller ikke. Utforkjøringer og det å holde seg på bena i svingene er jo også en viktig del av langrenn, og noe man må mestre. Sånn sett ikke verre enn å stivne i en oppoverbakke eller tape en spurt. Men det er bare veldig dramatisk der og da.

Sist redigert av My : 14-02-26 kl 18:48.
My er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-26, 18:07   #47
C3PO
Earthling

C3PO sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Oslo
C3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelenC3PO er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg synes absolutt synd på Ebba, og synes det står respekt av at svenskene kom inn til sølv.

C3PO er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-02-26, 18:46   #48
Syrinx
koko

Syrinx sin avatar

Medlem siden: Oct 2010
Hvor: Ålesund
Blogginnlegg: 58
Syrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt avSyrinx har mye å være stolt av
Standard

Ja, det et umulig å si. Gøy med norsk gull i alle fall, og endelig litt medvind for de norske kvinnene, fall eller ikke. Utforkjøringer og det å holde seg på bena i svingene er jo også en viktig del av langrenn, og noe man må mestre. Sånn sett ikke verre enn å stivne i en oppoverbakke eller tape en spurt. Men der er bare veldig dramatisk der og da.

Det er sant. Men det fallet var så dramatisk, både i utførelse og situasjon. Men så solid innsats som alle fire på det norske laget hadde i dag gjorde gullet heilt fortjent og så syns eg det var både imponerande og fint at Sverige greidde sølv.

Gammel 17-02-26, 22:05   #49
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Big air var spennende!

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-26, 22:19   #50
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Utrolig spennende ja, og for en imponerende prestasjon det Frostad gjør i siste omgang, med det presset. Ser ut som de har det skikkelig gøy også. Freeski ass

Skiskytterstafetten ble også spennende. Spent på kvinnene i morgen! Det kan gå alle veier.

Gammel 17-02-26, 22:37   #51
Pøblis
Panzerekstremfeminist

Pøblis sin avatar

Medlem siden: Apr 2010
Blogginnlegg: 361
Pøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme omPøblis har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker at de sender så mye kunstløp, og at de har gode, kunnskapsrike kommentatorer.

I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West
Pøblis er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 17-02-26, 22:51   #52
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg ser så og si aldri sport på tv, men OL! Det er gøy å se på. Fra Big air til kunstløp.

Gammel 17-02-26, 23:28   #53
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pøblis, her.

Jeg elsker at de sender så mye kunstløp, og at de har gode, kunnskapsrike kommentatorer.

Jeg også! Det er blitt min nye favoritt.

Gammel I går, 01:45   #54
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Kunstløp er nok det eneste jeg aldri kunne funnet på å se et minutt av. Det meste annet går ned på høykant, her jeg sitter sjuk og arbeidsledig. OL redder meg disse to ukene.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 09:51   #55
My
Semiaktiv

My sin avatar

Standard

Kunstløp er fantastisk! Musikken, antrekkene, og ikke minst prestasjonene. Veldig flinke kommentatorer også ja, slik at til og med jeg forstår litt, ut over det rent estetiske. Liker at det går sent på kvelden også, det er mye mindre masete enn alt det andre (som jeg også liker), bare veldig behagelig å hvile øynene på.

Gammel I går, 09:52   #56
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Kunstløp er fantastisk! Musikken, antrekkene, og ikke minst prestasjonene. Veldig flinke kommentatorer også ja, slik at til og med jeg forstår litt, ut over det rent estetiske. Liker at det går sent på kvelden også, det er mye mindre masete enn alt det andre (som jeg også liker), bare veldig behagelig å hvile øynene på.

Jepp. Helt enig.

Gammel I går, 10:06   #57
amylin
One of These Days

amylin sin avatar

Blogginnlegg: 247
amylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtidamylin har en fantastisk fremtid
Standard

Kunstløp er av de få tingene jeg ser i OL. Så setter pris på at kommentatorene faktisk vet hva som foregår i motsetning til noen av tidligere kommentatorer …

amylin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 10:13   #58
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg elsker OL.

... og når jeg i tillegg er bygd sånn at jeg kan finne på å la meg engasjere av å se to maur gå ved siden av hverandre, "KANSKJE DET ER ET RACE!!!", så er det lett å finne glede i kunstløp, skeleton, curling, alpint, hopp, hva som helst egentlig. Det er også noe deilig avslappende i å ha det på i bakgrunnen når jeg gjør andre ting.

Og OL-hockey, da! Crosby! Poulin! Mackinnon! McDavid! Nurse! Celebrini! Forsberg! Nylander! Matthews! Den kvinnelige sveitsiske goalien jeg ikke husker hva heter men som er helt vanvittig dyktig!

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel I går, 10:17   #59
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Kunstløp har jeg dessverre måttet prioritere bort, for det er rett og slett ikke nok tid til å se alt! Men tenker å se det etter OL er ferdig.

Jaaa, friski og snowboard har virkelig vært helt fantastisk. I følge min mann er jeg forbausende lite patriotisk når det kommer til sport, og har ingen behov for at nordmenn hevder seg for å gå all in i en sport, men det er selvsagt veldig stas når de får det til som de gjør! Og så må jeg igjen fremheve sportsånden i disse to idrettene; for en positivitet, genuin glede over motstanderes prestasjoner og pur idrettsglede, ja, det skal man lete lenge etter!

Og så var det veldig digg å se Sverige overbevise mot Latvia (ishockey) i går, og at faktisk skuddene på mål gikk inn. Det blir utrolig gøy å se kvartfinalene

Og apropos hockey, så må jeg dele tidenes overskrift med denne artikkelen i Wall Street Journal

Gammel I går, 10:20   #60
Maverick

Maverick sin avatar

Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Åhhh jeg håper Sverige tar USA i dag. Selv om jeg selvfølgelig også håper at Canada skal få vinne over USA i finalen.

Snowboard og freeski er alltid gøy ja! Bortsett fra sånn slalomsnowboard hvor de har på seg alpintklær. Det skjærer i øynene.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 04:30.