|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Fullverdig medlem
Medlem siden: Jun 2007
![]() |
Sv: Dere med 42"-TV eller merVi kjøpte 42" for et år siden, men angrer vel litt på at vi ikke gikk for 50". |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Ferdig!
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dere med 42"-TV eller merVi har også 42 " og sitter ganske nærme. Helt uproblematisk synes jeg. Vi har imidlertid satt Tv litt for høyt på veggen. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
Nek er allrighte dyr
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: nær Oslo
Sv: Dere med 42"-TV eller merVi har 46" flatskjerm og sitter like langt unna som da vi hadde 32". Ca 2 meter. Den er plassert ganske høyt på veggen, vi synes det går helt strålende.
|
|
|
#44 |
|
Nymotens gammeldags
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Stavanger
Sv: Dere med 42"-TV eller merHusker da vi gikk over til widescreen i 1999, det var helt merkelig i begynnelsen, men så ble det en vane. Nå er jeg jo så vant med det at firkantede tver er grusomme å se på. Widescreen er så mye mer behagelig for øynene.
|
|
|
#45 |
|
Passiv
|
Sv: Dere med 42"-TV eller mer
Godt å høre! Vi har inngått mange komromisser når det gjelder innredningen av stua vår, og enden på visa ble at mannen fikk trumfet gjennom at vi skal ha en 46" flatskjerm |
|
|
|
#46 |
|
heimføing
|
Sv: Dere med 42"-TV eller merVi har vel en fem-seks meter bort til tv'n nå, etter at vi kjøpte 50-tommers plasma. Det høres enormt stort ut, men er ikke det, altså. Eller kanskje vi begynner å bli gamle og langsynte? |
|
|
|
![]() |
|
|