|
Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#42 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7
Har sett det har vært skrevet noe i den dur om From i alle fall, men vet ikke om det er det du tenker på? Jeg synes kanskje ikke det er den beste på tre år riktignok, men absolutt spennende og severdig. Har sett den sammen med yngstejenta når hun har vært hjemme på ferie, så nå gleder vi oss til å ta fatt på sesong 3 neste gang hun er hjemme.
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 03-10-24 kl 00:59. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Må jeg ta opp igjen From, altså. Jeg ga meg etter 3-4 episoder, og egentlig liker jeg den type serier.
![]() |
#45 |
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg begynte på New Amsterdam på Netflix. Standard sykehusserie, grei bakgrunnstidtrøyte. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
audio, video, disco
Medlem siden: Sep 2007
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg likte ikke From. Brydde meg nada om karakterene og fikk dårlige Lost-vibber.
![]() |
#48 |
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg ser på 71 og klikker på ekte over han Gaute. Tror aldri jeg har blitt ordentlig sint på noen på TV før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Hvilepuls har fått ny betydning.
![]() |
#50 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Ja, æsj så usympatisk han virker. Men såklart krydrer det serien slik at det er mer interessant å se på. Fine fjell og tunge turer har vi jo sett før. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Tidsklemma
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7I går startet mannen og jeg på Kapringen på NRK. Etter 3 episoder kan vi konkludere med at den fenger godt!
![]() |
#52 |
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Enig om deltakerne i denne sesongen av Kongen Befaler. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Panzerekstremfeminist
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg klarte ikke å se "the perfect couple" fordi Nicole Kidmans mimikk og ansikt er blitt helt merkelig - jeg blir satt ut av at hun er så mimikkløs og at propopsjonene hennes er blitt helt "off". Det er veldig lite OK å snakke om folks utseende, jeg vet det - men jeg blir forstyrret av det på et ganske ubevisst nivå, og vet ikke om jeg er spesielt opptatt av eller avhengig av å lese folks ansikter, eller hva det er - men jeg finner det forstyrrende og foruroligende og klarte ikke se mer enn to episoder på grunn av det.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Jeg har tenkt det samme om henne før (f.eks i den relativt nye krimserien med Hugh Grant, som jeg ikke husker navnet på i farta), men akkurat i denne serien konkluderte jeg med at hennes karakter trolig ville gjort de samme inngrepene, og at det derfor passer ganske godt at hun ser slik ut i dette tilfellet. Character acting på høyt nivå der altså.
![]() |
#55 |
Fola Blakken
|
Jeg har også lagt merke til det med Kidman, og blir forstyrret av det. Det må være noe med at den lille mimikken blir borte. Det samme gjelder Cher. Personligheten forsvinner i glatthet.
![]() |
![]() |
#56 |
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Dette har vi også store utfordringer med. Mannen og jeg snakker fritt om det, og jeg gjør det med noen venninner, men har akkurat det samme utfordringen som deg vedr. å kommentere negativt på andres utseende. Problemet er at vi dras ut av historien og handlingen gang på gang pga mangel på mimikk og fokus på hennes unaturlige lepper.
![]() |
![]() |
#57 |
Introvert textrovert
|
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg ble forstyret av det i den nye Netflixfilmen hun spiller mot Zac Efron, og begge ser helt annerledes ut enn før!
![]() |
#59 |
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() Sv: Hva strømmer du nå? #7Jeg reagerer ikke spes mye på Nicole Kidman, men hun franske ble jeg helt forstyrret av å prøve å se.
![]() |
|
|