|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Makta - hva synes du?
Trolig ikke.
|
|
|
|
#2 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Makta - hva synes du?Det er håret. Og klærne. Hadde han barbert seg litt på hodet og tatt på seg moderne klær, så hadde han nok sett ut som en 2023-48-åring. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Jeg ble så inspirert av dette at jeg ba KI lage et oppdatert bilde av ham idagens mote. Er ikke veldig imponert over at KI synes dette likner oddvar Nordli.https://lokalhistoriewiki.no/images/...Stortinget.jpg
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 14-01-24 kl 12:14. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Kontrollfrik
Sv: Makta - hva synes du?Det øverste? (Skjønner ikke hva den nederste linken er.) Det ligner jo! |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Shake it out!
|
https://www.vg.no/nyheter/innenriks/...s-liv-i-bilder
|
|
|
#6 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Makta - hva synes du?Folk så mye eldre ut før. Dermed basta.
|
|
|
|
#7 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Makta - hva synes du?Folk har jo jevnt over bedre helse og tar bedre vare på seg selv, da. Og så syns jeg at i nåtiden, så ser damer ofte yngre ut enn menn.
|
|
|
#8 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Sv: Makta - hva synes du?Langvarig røyking får også folk til å se eldre ut, og på den tiden var det mange flere som var storrøykere fra svært ung alder.
|
|
|
#9 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Makta - hva synes du?Eg likte serien kjempegodt!
Mamma til to jenter sep-04 og mars-07 og lillebror april-11 Sist redigert av Simone : 01-11-23 kl 15:30. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Yes, we can!!
|
Og stort alkoholkonsum, i Odvar Nordlis tilfelle. Serien har ikke tatt for seg den famøse togtur-valgkampåpningen i 1979, men da måtte han vel bæres av toget. Ikke at han var alene, men klart sånt tærer på.
|
|
|
#11 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Den togturen kommer søndag.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#13 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Makta - hva synes du?At Trygve Bratteli og Einar Gerhardsen så gamle ut, er også naturlig. De holdt jo på å stryke med i Sachsenhausen, begge to. (Men krefter til å risse opp en plan for å ta makta og så forme etterkrigsnorge, og så reise rett hjem og iverksette den, det hadde de!
|
|
|
#14 |
|
Tittel og tittel....
|
Sv: Makta - hva synes du?Bra serie, det eneste som jeg syns er dumt er at bare 2 episoder er lagt ut, Jeg liker best når jeg kan se alt på en gang.
|
|
|
|
#15 |
|
rakkarpus
|
Sv: Makta - hva synes du?Apropos å se ut som sin alder; en professor i psykiatri, Sigmund Karterud, tror jeg er 79 år. Synes han ser yngre ut enn visse 50-åringer jeg har sett.
|
|
|
#16 |
|
rakkarpus
|
Kanskje mest klærne hans som ikke skriker 78 etter nærmere sjekk..
|
|
|
#17 |
|
Kontrollfrik
Sv: Makta - hva synes du?Er det bare jeg som får litt Asperger-vibber av Gro-karakteren? Sist redigert av Hyacinth : 13-01-24 kl 19:02. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
rakkarpus
|
Ikke tenkt asperger om gro herself?
|
|
|
#20 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Makta - hva synes du?...
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West Sist redigert av Pøblis : 14-01-24 kl 11:50. |
|
|
|
![]() |
|
|