Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 20-04-23, 13:42   #1
Hyacinth
Kontrollfrik

Hyacinth sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
Hyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme omHyacinth har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nytt kjøkken. Dine beste tips!

Vi har fått tegninger på nytt kjøkken, og jeg tror det blir fint. Jeg har ikke orket å sjekke ut alle valgmuligheter der ute, av flere grunner. Men de som skal totalrenovere hele huset vårt har avtale med Drømmekjøkkenet, og vi får en solid rabatt. Da vi kom inn der, så jeg med en gang hvilke fronter jeg ville ha, og vi fikk utrolig god hjelp med å finne benkeplate og diverse tilbehør og detaljer som funker fint sammen, og ikke minst var etter vår smak.

So far, so good.

Jeg vil gjerne høre hva dere elsker, hater eller ønsker dere på/til kjøkkenet. Hva er du superfornøyd med, og hva ville du ikke valgt igjen?

Vi har valgt bort to stekeovner. Jeg tror rett og slett ikke det er verdt plassen det tar. Jeg har aldri savnet det og matlagingsglade venninner med to ovner sier de ikke ville valgt det igjen.

Vi skal ikke ha fryser på kjøkkenet, heller ikke vinskap. Men vi skal ha kjøleskap i full høyde. Så skal vi ha koketopp med integrert vifte (kullfilter, skal visst funke like bra som avtrekk helt ut, og er mye lettere å installere på en øy i så måte). Røroshetta.

Vi skal ikke ha ladestasjon for støvsuger i sokkelen, og heller ikke sokkelskuffer, tror ikke det er behov for den plassen.

Ellers blir det sjalusiskap i enden av benken, og høyskap med skuffer til matvarer.

Noe jeg ikke har tenkt på?

(Nei, jeg ønsker meg ikke Quooker.)

Hyacinth er ikke aktiv   Svar med sitat

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:49.