Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Hva har du på deg i DAG!

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-10-06, 19:14   #41
LilleVims
Aktiv

LilleVims sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
LilleVims er litt kul
Standard

Sv: Hva har du på deg i DAG!

I første runde var det utvasket bers kosebukse med div malingsflekker på,lyyyyys brun t-skjorte og limegrønne crocks. Men så skulle vi ut av huset og da skiftet jeg til jeans og svart høyhalset genser.

LilleVims er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:29   #42
Anne
Bør lage seg en tittel selv

Anne sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Anne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Engineer bukse fra Levis, lang hvit singlet med grå cardigan over, hvite og sorte Levis sko, sølvsmykke, amrbånd og sølvbelte

Anne er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:36   #43
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Svart denimbukse fra Topshop, gammelrosa singlet fra NoaNoa, kremhvit cardigan fra Ichi, limegrønne småsko fra Bianco, lyst sjøgrønt sjerf fra Accesories og rustikk brun dressjakke fra Malene Birger.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 19:57   #44
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag har jeg på meg dongeribukse (blå ingenting spesielt med den), sort singlet og en hvit omslagstunika med sort "snirkelmønster" på. I tillegg har jeg en tynn strikka ulljakke.
Buksa har jeg bretta opp og så har jeg på meg sorte støvletter.

Gammel 10-10-06, 20:54   #45
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Anne M, her.

Engineer bukse fra Levis, lang hvit singlet med grå cardigan over, hvite og sorte Levis sko, sølvsmykke, amrbånd og sølvbelte

Er det de buksene som er litt sånn saggete?? Tror jeg har prøvd de...

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 21:17   #46
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 127
Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nei, er det ikke de som er sydd for å perfeksjonere figuren da? Venter på fasiten...

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Er det de buksene som er litt sånn saggete??

Miss Norway er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:06   #47
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Miss Norway, her.

Nei, er det ikke de som er sydd for å perfeksjonere figuren da? Venter på fasiten...

Burde prøve Lee Powell. Selv jeg med Grande as får på meg den

Gammel 10-10-06, 23:13   #48
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Miss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme omMiss Norway har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Burde prøve Lee Powell. Selv jeg med Grande as får på meg den

Hva hvis man også har El låros Gigante?

Gammel 10-10-06, 23:16   #49
Lykketrollet
Jeg ble frisk!!

Lykketrollet sin avatar

Lykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner tilLykketrollet er et navn som alle kjenner til
Standard

Trikot bukse (skrives det sånn?) og mamma t-skjorte.

Magen blir større og større, og klesutvalget mindre. Naturlig nok.
Trikot buksen er jo bare kjempeherlig å gå med da

Lykketrollet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-10-06, 23:18   #50
LilleLeo
A friend with benefits

LilleLeo sin avatar

Hvor: Bergen
Blogginnlegg: 195
LilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtidLilleLeo har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg har på meg jeans fra Vero Moda, med store lommer foran og bak, og en bruk, tynn genser.

Gammel 10-10-06, 23:20   #51
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 223
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Svart dressaktig bukse (med striper), sort litt lang genser og sort strikket vest med limegrønt felt øverst.

Gammel 10-10-06, 23:21   #52
Pastill
Pauset

Standard

Hva hvis man også har El låros Gigante?

Jupp. Har det også jeg!

Også er det ganske smale og moderne i snittet. Store lommer som krymper rumpa!

Gammel 10-10-06, 23:22   #53
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

Jupp. Har det også jeg!

Også er det ganske smale og moderne i snittet. Store lommer som krymper rumpa!

Hvor? Hvor? Hvor?

Gammel 10-10-06, 23:26   #54
Pastill
Pauset

Standard

Hvor? Hvor? Hvor?

JC og Carlings

Så på OsloCity i dag!

Gammel 10-10-06, 23:32   #55
Miss Norway
Kidding, right?

Miss Norway sin avatar

Standard

JC og Carlings

Så på OsloCity i dag!

Takk! Da prøver jeg JC på CC Vest jeg da.

Missa skal strene rett inn og kreve å få prøve Lee bukser tilrettelagt for brukere med spesielle behov, dvs såkalte "Under-body challenged people".

Gammel 11-10-06, 09:30   #56
Røverdatter
Borte

Røverdatter sin avatar

Blogginnlegg: 278
Røverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme omRøverdatter har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

I tilfelle Pastill ikke er inspirert nok enda, så fortsetter jeg denne tråden i dag også. :liker-tråden-og-vil-ikke-at-den-skal-bli-borte:

I dag har jeg på meg rødt skjørt, brun tynn genser, brun boleroaktig jakke, brune strømpebukser, brune semskede sko og kjede av knallrøde frø fra det brasilianske nasjonaltreet.

Er du alt for redd for døden, blir du redd for livet og
Freedom's just another word for nothing left to lose
Røverdatter er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 09:36   #57
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Idag har jeg fri, og har så langt bare på meg en lyseblå bomullsbadekåpe.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 10:05   #58
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

I dag har jeg på meg en orange ammegenser fra boob (høres kjedelig ut, men jeg kler visstnok orange særs godt ) og blå jeans med røff vask og div. pynt.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 10:19   #59
Mei
Har fått viljen sin

Mei sin avatar

Blogginnlegg: 397
Mei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtidMei har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg er syk og har på (fra bunnen og opp) stripete ullsokker i sort og rødt, sort kosebukse, hvit singlet med rød bomullsgenser over.

Ztjerna er også hjemme og er syk - og dermed har buksen allerede fine snørrstriper. Lækkert.

Mei er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-10-06, 10:32   #60
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av zol, her.

Jeg er syk og har på (fra bunnen og opp) stripete ullsokker i sort og rødt, sort kosebukse, hvit singlet med rød bomullsgenser over.

Ztjerna er også hjemme og er syk - og dermed har buksen allerede fine snørrstriper. Lækkert.

Har du alltid så matchende klær på når du er syk?

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:07.