Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Fest og høytid

Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-21, 09:40   #1
Camomilla
Wooohhoooooo

Camomilla sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Camomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt avCamomilla har mye å være stolt av
Standard

Sv: Julekalender 2021! Ønsker, an- og avbefalinger

Opprinnelig lagt inn av Tallulah, her.

Fabel knitwear har også garnkalender, to ulike.
https://www.fabelknitwear.com/shop

Den kalenderen var ett godt tips.

Gammel 02-09-21, 13:23   #2
Lorien
Pauset

Medlem siden: Feb 2008
Blogginnlegg: 40
Lorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelenLorien er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Noen som har tips til ferdigkalendere til en på 14 og ei på 12? Hadde pakkekalender i fjor, men kjenner ikke at jeg har det i meg i år.

Lorien er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-21, 14:23   #3
Myria
Eppur si muove.

Myria sin avatar

Medlem siden: Jan 2012
Myria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt avMyria har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Noen som har tips til ferdigkalendere til en på 14 og ei på 12? Hadde pakkekalender i fjor, men kjenner ikke at jeg har det i meg i år.

Kan noen av disse passe?
Flere å velge mellom (ikke alle som har kommet på plass for i år) og for noen typer kalendere er det også flere valgmuligheter videre (f.eks. kan man velge både alder og kjønn under ungdomskalenderen slik at innholdet blir ulikt).

Gammel 02-09-21, 14:25   #4
IOA
WF: BNBE

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg har hatt L'occitaine noen år, den billigste (eller minst dyre). Den er fin, men lik hvert år, så jeg har heller lyst på en annen i år.

Gammel 03-09-21, 11:39   #5
Tjorven
ej ikke møjkets heije

Tjorven sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 184
Tjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme omTjorven har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Lorien, her.

Snuppa fikk fra Rituals i fjor og BodyShop året før det. Hun har vært veldig fornøyd med det. De koster litt, men det er jo forbruksvarer de uansett ville fått, så jeg synes det er til å leve med.

Knerten velger sjokoladekalender hvert år.

Gammel 03-09-21, 11:41   #6
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg tittet litt på Essie sin i fjor, lurte på å kjøpe til stedatter men så kokte det bort. Den så fin ut med brukbare farger.

Gammel 03-09-21, 13:32   #7
Jålebeinet
med tunga på styret

Jålebeinet sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Jålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de flesteJålebeinet er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av GinaK, her.

Jeg tittet litt på Essie sin i fjor, lurte på å kjøpe til stedatter men så kokte det bort. Den så fin ut med brukbare farger.

Den til Essie i fjor hadde mange flotte farger.

Jålebeinet er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-21, 15:38   #8
millact
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tjorven, her.

Snuppa fikk fra Rituals i fjor og BodyShop året før det. Hun har vært veldig fornøyd med det. De koster litt, men det er jo forbruksvarer de uansett ville fått, så jeg synes det er til å leve med.

Hvilken likte hun best?

Gammel 02-09-21, 13:45   #9
Høns

Medlem siden: Mar 2009
Høns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smartHøns imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Anbefaler:
- Kaffekalender fra Kaffebox
- No7-kalender fra Boots
- Rituals

Høns er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-21, 13:56   #10
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blå, her.

Jeg hadde tekalender fra AC Perch i fjor. Den var dyr, men veldig veldig god, og masse te. Hver dag var det nok til to kanner. Selv da jeg satt på hjemmekontor og faktisk drakk ganske mye te hjemme så varte den til langt ut i januar. Så i år blir det nok ikke den. Eller, vi får se......

Har te fra denne enda...
Tar gjerne imot tips til hvordan resirkulere de fine små boksene til ny kalender i år (eller til noe helt annet).

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-09-21, 15:17   #11
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg lagde perfekt julekalender til meg selv i fjor. Kjøpte en pose Twist, plukket ut de som ikke er gode, og ba ungene fordele resten i små-esker nummerert med 1-24, som jeg har spart fra en tidligere kjøpt kalender.

Gammel 02-09-21, 17:31   #12
IOA

IOA sin avatar

IOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelenIOA er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg lagde perfekt julekalender til meg selv i fjor. Kjøpte en pose Twist, plukket ut de som ikke er gode, og ba ungene fordele resten i små-esker nummerert med 1-24, som jeg har spart fra en tidligere kjøpt kalender.

Genialt! Den skal jeg kopiere, bare med noe annet enn twist.

Gammel 03-09-21, 11:33   #13
GinaK
Tja...

GinaK sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
GinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt avGinaK har mye å være stolt av
Standard

Jeg har kjøpt Babor sin i mange år. Har også kjøpt en påskekalender fra samme eller hva man skal kalle det. En kur kan det vel kalles.
Synes det er skikkelig luksus med de oljene/serumspipettene. Jeg er en gjerrigknark så jeg deler de på to kvelder, evt morgen og kveld så jeg pleier å begynne når jeg kjøper de. Sånn litt uti november. Da holder de til julaften sånn cirka. Det er mye i flaskene så det holder fint til 2 ganger.

I fjor kjøpte jeg også en kaffekalender, kapsler til Nespressomaskinen. Helt ok.
Kjøpte en til mamma også, for kapselmaskinen som hun har. Hun likte det veldig godt.
Skal sjekke opp kalender fra No7 , Lyko og Lookfantastic.
Takk for tips.

Gammel 12-11-21, 21:27   #14
IOA

IOA sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av IOA, her.

Genialt! Den skal jeg kopiere, bare med noe annet enn twist.

Jeg har tenkt og fundert på hva slags kalender jeg skal ha, men har endt opp med å kjøpe 24 ting til meg selv. Garn, strikkeutstyr, strikkeoppskrifter, ullsokker, truser og juleblad ligger i kalenderen til nå. Jeg mangler tre gaver, og det tror jeg må bli sjokolade…

Gammel 03-09-21, 15:56   #15
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg hadde lookfantastic sin i fjor og syntes det var veldig gøy, min første kalender siden tidlig barndom. Endel fine produkter og mye for pengene, men også endel som jeg fortsatt ikke har brukt. Skal jo godt gjøres å få alt til å passe alle i en sånn kalender, jeg har ikke både rynker og kviser ihvertfall.

Men jeg syns det lyste litt opp i en kjedelig pandemidesember å åpne de små skuffene, så jeg tror jeg vil ha en kalender i år også. Og jeg liker kosmetikksjangeren. Ser at både Lancome og Armani og flere hadde kalendere i fjor, så jeg får følge med om noe fristende dukker opp.

Ser Glossybox har også, men det er helt uaktuelt å kjøpe på grunn av blogger-markedsføringen. Rituals og Bodyshop har for mye lukt.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-21, 16:51   #16
Anne C

Anne C sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Anne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme omAnne C har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg har hatt Rituals sin kalender tre år på rad, og jeg liker den veldig godt. Jeg bruker opp nesten alt i løpet av et år.

Anne C er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 03-09-21, 22:56   #17
Spoon
med mange baller i lufta

Spoon sin avatar

Hvor: I et grått hus i Trøndelag
Blogginnlegg: 66
Spoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt liktSpoon er virkelig godt likt
Standard

Jeg hadde Jentene på tunet i fjor, fornøyd med den I år har de nettopp lansert en med lakris også, mulig det blir den
https://jentenepaatunet.no/butikk/ad...e-privatkunde/

Gammel 04-09-21, 00:28   #18
millact

Medlem siden: Mar 2008
millact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtidmillact har en fantastisk fremtid
Standard

Opprinnelig lagt inn av Spoon, her.

Jeg hadde Jentene på tunet i fjor, fornøyd med den I år har de nettopp lansert en med lakris også, mulig det blir den
https://jentenepaatunet.no/butikk/ad...e-privatkunde/

Den hadde passet godt for oss.

Gammel 03-09-21, 23:04   #19
Millen
Klare sjøl

Millen sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
Millen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtidMillen har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg hadde sikkert trengt prosecco kalender eller noe sånt....

Gammel 03-09-21, 23:15   #20
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg likte godt nespresso sin. Bortsett fra de dagene som kom med decaf

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:39.