|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenDrøm : Sverige om drøyt 2 uker. Skjer ikke.
|
|
|
#42 |
|
jabbsaft
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Trondheim
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenHar lyst til å reise til Island neste sommer. Meget mulig det blir svenske alpinbakker i vinter.
|
|
|
#43 |
|
Trøtt
|
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenVi drar til Spania nå i sommer. VI selger huset vårt der, og må tømme det for personlige ting og vaske oss ut. Og siden vi først drar dit, skal jeg jammen meg nyte det så godt jeg kan, også.
|
|
|
#44 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenVi hadde en ferie til Mexico i fjor påske som ble kansellert. Jeg mistet fullstendig lysten på å dra dit igjen etter utrolig mye problemer med å få tilbake penger for flybilletter og hoteller. Dårlig kundeservice, mangel på svar, loving og lyging etc. Sikkert ikke lett for dem, heller, men opplevelsen var så negativ at jeg drar et annet sted når det blir aktuelt. |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenJeg mistenker det kan bli en jobbreise. På privaten kunne jeg veldig tenkt meg en tur til sol og varme i løpet av høsten. Men jeg reiser ingen steder før verden er i vater igjen. Ikke engang jobbreiser utenlands gidder jeg, dersom det plutselig er risiko for karantene igjen. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjen
Nei jeg vil heller ikke dra utenlands før jeg vet at ting er på stell igjen. Hvis det noen gang blir det. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Slim på hovednerven
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Rogaland
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenFørjulstur til København i desember. Tivoli, julemarked, bruktbutikker, keramikkverksteder, spise røde pølser, churros og crêpes. Stemning i Nyhavn og rusling på Vesterbro. Gleder meg vanvittig! |
|
|
|
|
|
#48 |
|
ASD
Medlem siden: Mar 2010
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenSlummen i Thailand..
|
|
|
|
#49 |
|
<3
Medlem siden: Jan 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenMulig det blir Sverige eller Danmark nå i ferien, men syns det er så stress med tester osv.
|
|
|
#50 |
|
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenHar ingen planer og vil ingensteder foreløpig så planlegger ingenting.
|
|
|
|
#51 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenSverige og Danmark for å besøke venner og familie. Vi har ikke sett noen av dem på veldig lenge.
|
|
|
#53 |
|
Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenDet skal være sagt at jeg drar nesten aldri til utlandet.
|
|
|
#55 |
|
villende
|
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenLondon, for å besøke bror med familie. Ved første mulighet, som ikke innebærer lang karantene i begge ender, sitter jeg på første fly. (Det er mulig mann og barn får være med. |
|
|
|
|
|
#56 |
|
|
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenVi vurderer Hellas eller NY i høstferien. (Foruten Sverige som vi drar til om en drøy uke for å treffe min far og søster med familie som vi ikke har møtt på 18/24 måneder). |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenNår det nå en gang blir mulig å reise til UK uten alt for mye mikkmakk står det som alltid øverst på ønskelista.
|
|
|
#58 |
|
Har diplom
Medlem siden: Jun 2010
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenSydenland visst. Om noen uker. |
|
|
|
|
|
#59 |
|
Er frisk!
|
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenEr i Spania nå og neste tur går til Spania. Neste tur der igjen går også til Spania, men da med kjøretur gjennom Europa opp og ned.
|
|
|
|
#60 |
|
kamerat
|
Sv: Hvor går første tur utenlands når du er klar for å reise igjenJeg gleder meg desperat til å kunne dra på jobb i England uten karantene i noen av landene (been there, done that, utrolig dyrt, upraktisk og kjedelig).
|
![]() |
|
|