Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Interiørhjørnet

"Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-08-07, 15:16   #1
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: "Nakenbilde" av seg selv på soverommet?

Jeg syns sant å si ikke de bildene der er så veldig fine og smakfulle, men jeg er vel bare sær. Syns det ser så unaturlig ut med den holdingen av pupper, beina opp med høyhælte sko osv. Ville definitivt ikke hatt bilde av meg selv på veggen i sånne positurer.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 18:05   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Maximillia, her.

Jeg syns sant å si ikke de bildene der er så veldig fine og smakfulle, men jeg er vel bare sær. Syns det ser så unaturlig ut med den holdingen av pupper, beina opp med høyhælte sko osv. Ville definitivt ikke hatt bilde av meg selv på veggen i sånne positurer.

Og ganske enig.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:17   #3
Strå
Lesende

Strå sin avatar

Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Strå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt avStrå har mye å være stolt av
Standard

Er det ikke ditt/deres soverom? Du kan gjøre hva du vil der, syns jeg Om andre syns det er smakfullt eller ikke er vel ikke ditt problem? Dessuten har du fått så mye "go for it" her at det må da telle som godkjent.

Strå er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 10:52   #4
Esme
Mother of Dragons

Esme sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 76
Esme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme omEsme har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Adrienne, her.

Jeg synes disse bildene var helt jævlige jeg, morsomt hvor forskjellig smak folk kan ha.

Gammel 11-08-07, 11:12   #5
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Jeg synes disse bildene var helt jævlige jeg, morsomt hvor forskjellig smak folk kan ha.

Jævlige, ja.

Gammel 13-08-07, 01:16   #6
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av esme, her.

Gammel 13-08-07, 01:52   #7
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg ville ikke hatt nakenbilder av meg selv på veggen dersom ungene hadde passert 10–12 år i alle fall. Jeg vil helst spare dem for å måtte være redd for at vennene skulle komme til å se eller høre om bildene, for slikt noe er jo avsindig flaut for mange ungdommer. :minnes med gru hva man kunne bli flau over i tenårene:

Forøvrig er det en helt hypotetisk problemstilling; i mitt hus får ikke folk henge avbildet nakne på veggen. Selv babyene har klær på fotografbildene våre. Jeg liker rett og slett bilder med klær mye bedre (men det er ikke fordi jeg er prippen, så jeg ville ikke "reagert på det" dersom jeg hadde oppdaget at naboen hadde nakenbilder av seg selv på veggen).

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-08-07, 11:29   #8
Pelikan
Tåler regn

Pelikan sin avatar

Hvor: Home, but not alone
Blogginnlegg: 24
Pelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de flestePelikan er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har også "nakenbilder" på soverommet. Men de er laget med kullstift av en venninnne av meg, og de er ikke av meg. Så den typen kunst synes jeg er nydelig. Ville ikke hatt et ordentlig (foto) bilde på veggen, men tegnede/malte synes jeg er ok.

Pelikan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-03-08, 17:15   #9
konemor
Erfaren

konemor sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
konemor er litt kulkonemor er litt kul
Standard

Opprinnelig lagt inn av Teofelia, her.

Jeg ville ikke hatt nakenbilder av meg selv på veggen dersom ungene hadde passert 10–12 år i alle fall. Jeg vil helst spare dem for å måtte være redd for at vennene skulle komme til å se eller høre om bildene, for slikt noe er jo avsindig flaut for mange ungdommer. :minnes med gru hva man kunne bli flau over i tenårene:

Denne må jeg bare signere. Har en snart 12 åring og tror ikke det hadde vært så stas med mamma naken på soverommet. Hun hadde vel nektet å gå inn der og bedt meg holde det konstant låst (kanskje ikke en så dum ide alikevel).

konemor er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 11:21   #10
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Altså, ser man på hvor fine og smakfulle nakenbilder de klarer å ta på programmet "How to look good naked", så er det i mine øyne ikke noe støtende, men et fint og flott minne.

Jeg ville at bildene skulle vært MYE mer diffuse. Nesten sånn at det ikke er mulig å se hvem det er.... Og at rynker, cellulitter ol ikke syns.

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 11:23   #11
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg ville at bildene skulle vært MYE mer diffuse. Nesten sånn at det ikke er mulig å se hvem det er.... Og at rynker, cellulitter ol ikke syns.

De bildene der er helt greie til SITT formål. Men ikke til soveromsveggbilder.

Gammel 10-03-08, 13:30   #12
Guava
Bør lage seg en tittel selv

Guava sin avatar

Blogginnlegg: 17
Guava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme omGuava har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Hva er vitsen da? Altså hvis de er så diffuse at det ikke er mulig å se hvem det er?

Guava er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 15:17   #13
Salt
Salt in the rainbow

Salt sin avatar

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 112
Salt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt avSalt har mye å være stolt av
Standard

Jepp, dette har jeg tatt som et "godkjent"! Har allerede spurt en kamerat som er fotograf om han vil ta det

Gammel 10-08-07, 17:20   #14
Maggie74
Bør lage seg en tittel selv

Maggie74 sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Blogginnlegg: 8
Maggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smartMaggie74 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hadde jeg hengt opp en slikt bilde av meg selv over senga vår, så hadde jeg aldri fått fred. Tror gubben ville hatt seg med meg hele tiden! Og vi har senga i stua enda noen uker, så jeg tror vel generelt det ville vært uaktuelt!

Men jeg synes det er flott med gravide'naken'bilder! Gravide damer er råflotte!!

Gammel 10-08-07, 17:25   #15
anakonda
https://www.giblod.no/

anakonda sin avatar

anakonda er populæranakonda er populæranakonda er populær
Standard

Både jeg og treåringen synes det var et fint bilde.

anakonda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 18:24   #16
Maverick

Maverick sin avatar

Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 1282
Maverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme omMaverick har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Det kunne jeg tenkt meg.

I svart/hvitt, kornete og store kontraster.

Maverick er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-08-07, 22:47   #17
-ea-
heimføing

-ea- sin avatar

Hvor: Heime
Blogginnlegg: 179
-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om-ea- har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Alioli, her.

Stilig bilde, selv om det fra mannens ståsted var skuffende lite nakenhet

Ja, akkurat, ja!

-ea- er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 11-08-07, 00:32   #18
MissS
Like blid!

MissS sin avatar

MissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de flesteMissS er kulere enn de fleste
Standard

Jeg er sikkert litt sær, men jeg kunne aldri ha hengt opp nakenbilder av meg selv uansett hvor smakfulle de er

Gammel 10-08-07, 22:47   #19
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Altså, ser man på hvor fine og smakfulle nakenbilder de klarer å ta på programmet "How to look good naked", så er det i mine øyne ikke noe støtende, men et fint og flott minne.

Jeg er mest imponert over at det er et eget program. På TV, eller? Wow! Alt man ikke hadde i gamle dager sier bare jeg. :fniser:

Gammel 11-08-07, 00:34   #20
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Nakenbilder av seg selv på soveromsveggen er like harry som speil i taket.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:31.