Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Nyheter og media

Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferien

Nyheter og media Forum for diskusjoner av nyheter og artikler. Husk å lenke til aktuell artikkel i første innlegg, så meddebattantene får mulighet til å sette seg inn i temaet.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-08-07, 12:38   #41
Agent Scully
Truth is in the x-files

Agent Scully sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 584
Agent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme omAgent Scully har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Henrik Syses innlegg om å være sliten pappa i ferien

Opprinnelig lagt inn av glitterchick, her.

Så ikke morsomt, noe alle vet, ikke trenger debatt - hva er meningen bak innlegget da?

- Serenity now. Insanity later.
Agent Scully er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 12:43   #42
Syrin
Med tommestokk i veska

Syrin sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Syrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelenSyrin er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Dette syns jeg var flåsete. Og jeg reagerer når kvinner mener noe er mer naturlig for dem, eller for menn også, bare så det er sagt.

Ellers reagerte jeg ikke på innlegget, jeg syns det er ganske naturlig at man som forelder kan bli sliten i ferien. Jeg syntes rett og slett ikke det var særlig morsomt skrevet, ei heller noe som var spesielt banebrytende eller trenger debatt.

Så ikke morsomt, noe alle vet, ikke trenger debatt - hva er meningen bak innlegget da?

Setningen som du gjenga var flåsete ja (om det var det du meinte). Eg la merke til den, og eg er enig med deg der. Dette med at det var "naturlig". Tullete. Likevel syns eg ikkje at dette med kjønn var noko poeng i det han skreiv

Syrin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 12:50   #43
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Blogginnlegg: 641
Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Syrin, her.

Likevel syns eg ikkje at dette med kjønn var noko poeng i det han skreiv

Jeg syns absolutt det var det, og akkurat det avsnittet understreket det jo. Han ville snakke om pappaene, de som ikke greide å skjule frustrasjonen sin, slik kvinner kan. De som ikke er naturlig bekymret.

Det er han som spiller kjønnskortet, ikke kritikerne. Hadde han skrevet om slitne foreldre hadde jeg ikke reagert på annet enn at det var dårlig skrevet, tenker jeg. Det er jo ingen (her i allefall) som kritiserer han for å være sliten.

Jeg ble langt fra rasende, men himlet litt med øynene, på samme måte som jeg himlet med øynene når denne rederfrua mente det lå i kvinners gener å være hjemme.

Sist redigert av Tallulah : 07-08-07 kl 12:58. Årsak: tillegg.
Tallulah er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 15:13   #44
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Innlegget hans var ufattelig kjedelig ja, men det forventet jeg liksom fra en Syse.

Gammel 07-08-07, 15:34   #45
Irma
Ekvilist

Irma sin avatar

Blogginnlegg: 25
Irma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme omIrma har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg syns absolutt det var det, og akkurat det avsnittet understreket det jo. Han ville snakke om pappaene, de som ikke greide å skjule frustrasjonen sin, slik kvinner kan. De som ikke er naturlig bekymret.

Det er han som spiller kjønnskortet, ikke kritikerne. Hadde han skrevet om slitne foreldre hadde jeg ikke reagert på annet enn at det var dårlig skrevet, tenker jeg. Det er jo ingen (her i allefall) som kritiserer han for å være sliten.

Jeg ble langt fra rasende, men himlet litt med øynene, på samme måte som jeg himlet med øynene når denne rederfrua mente det lå i kvinners gener å være hjemme.

Jeg er på linje med Glitter i denne diskusjonen.

Jeg synes litt av problemet er at han virker veldig generaliserende i forhold til kjønn:

Sitat:

Jo da, mammaer kan også være bekymret, ofte mer enn pappaene, men for dem faller det liksom naturligere. De kan dessuten gjemme det bak sminker eller andre masker. En pappa klarer ikke på samme vis å skjule sin frustrasjon. For all del, vi pappaer elsker å være sammen med våre barn. Tenk å bli klatret på og ropt på, lekt med og herjet med. Men vi vet at ansvaret er stort, og at så mye galt kan skje selv den beste.

Generalisering i forhold til kjønn kan sikkert være både humoristisk og passelig. Jeg synes allikevel ikke at foreldres "slitenhet" i ferien virker kjønnsbetinget sånn generelt - det er vel derfor jeg ikke skjønte helt humor og poeng med innlegget. Når han (jf. forrige sitat) gjør dette til en mannsgreie for så å avslutte med følgende, blir det hele enda mer snodig synes jeg:

Sitat:

Jeg ber bare: Ha langmodighet med oss, slitne foreldre. Vi gjør - stort sett - så godt vi kan.

Gammel 07-08-07, 15:37   #46
Anda
Smugleser

Anda sin avatar

Blogginnlegg: 411
Anda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de flesteAnda er kulere enn de fleste
Standard

Kanskje han spilte kjønnskortet for å forsøke å få litt oppmerksomhet??

Ellers så er det jo lite banebrytende i det han skriver. Jeg synes det ble tøysete å bruke kjønn på denne måten - og med det innholdet godt spredt utover teksten får man ikke lyst til å gi ham (eller andre foreldre) medynk.

(Selv om jeg gjerne vil ha litt selv, selvsagt.)

Anda er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 21:55   #47
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Syses innlegg MED smileyer:
FERIERENDE mennesker ser oftest glade ut. Slitne innimellom, kanskje. Lei av å stå i kø. Litt for varme - eller litt for kalde og våte. Men likevel med overskudd og med farge i kinnene.
Men så ser du dem, avvikerne. Med bekymret blikk speider de omkring. De får sjelden fullført et måltid, eller en setning. De er alltid redd for at noe kan skje. Deres blikk og puls kan ikke hvile. De er de bekymrede småbarnspappaer.
Også mammaer.
Jo da, mammaer kan også være bekymret, ofte mer enn pappaene, men for dem faller det liksom naturligere. De kan dessuten gjemme det bak sminker eller andre masker. Pappaer klarer ikke på samme vis å skjule sin frustrasjon.
For all del, vi pappaer elsker å være sammen med våre barn. Tenk å bli klatret på og ropt på, lekt med og herjet med. Men vi vet at ansvaret er stort, og at så mye galt kan skje selv den beste.
En utfordrende uke.
Jeg har tilbrakt en uke denne sommeren ved bassengkanter, i barnevennlige restauranter og ved trafikkerte veier med våre snart skoleklare tvillinger og deres storesøstre. Det var en vellykket ferie på alle vis. Men jeg vet også hvordan jeg på en slik reise ser ut for utenforstående:
Anspent i blikket, en smule måpende, aldri helt avslappet på solstolen eller i restauranten, med den konstante bevissthet om at når maten endelig blir servert, er det alltid noen som skal på do, eller som søler, eller som mister bestikket, eller som krangler med sidemannen. Og det er selvsagt alltid én som sovner sent, mens en annen våkner grytidlig.
Slikt setter sine spor. Både hår og ansiktsfarge antar en gråstenk.
Intet av dette er noe å klage over. Slik er det å ha barn. Jeg innrømmer likevel at disse linjer skrives for å få litt medynk. :ber: Når du neste gang ser en grånende far sukke tungt, skal du vite at det ikke er fordi han ikke elsker sine barn, men fordi det tunge sukk er det eneste våpen han har igjen når nettene blir korte og kreftene likeså. Ikke døm oss for hardt.
Jeg husker for noen år siden at jeg observerte en politiker på flyreise med sine småbarn, den gang min kone og jeg var såre barnløse. Det var langt på natt, etter mye venting. Politikeren, kjent som blid og jovial, var stram i masken og ropte hardt og kontant til ett av sine barn at nå skulle han bare ti stille! Vi så på hverandre og lot oss sjokkere over denne surhet. Ja, i sladderens onde ånd fortalte vi sikkert noen venner etterpå hvem vi hadde sett, og hvor sur han var.
Nå vet jeg bedre. La oss ikke dømme andre mennesker etter noen sekunders inntrykk. Alle kan ha en sur og dårlig dag. Ikke kom med: "Vet du hvem jeg så i dag, og vet du hva han gjorde?"
Ikke minst gjelder det for oss pappaer og mammaer. Særlig pappaene. Vi trenger medfølelse.
Slitsomt å ha barn ...
En av døtrene mine, den gang fem år, så meg en gang dypt inn i øynene og sa: "Du verden, det må være slitsomt å ha barn."
Hun har rett. Det er en glede å ha barn. Et privilegium. Men det er ingen dans på roser. Noen barn har utfordringer med sykdom eller smerter. Andre har et sterkt temperament eller vansker med å innpasse seg. Atter andre er tilsynelatende "modellbarn", men også hos dem kan mye ligge gjemt. Også de må følges opp når de skal bæsje, spise, sykle, gå over gaten og alle de andre ting vi mennesker skal igjennom.
Jeg ber bare: Ha langmodighet med oss, slitne foreldre. Vi gjør - stort sett - så godt vi kan.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 22:03   #48
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

til Claire!

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 22:08   #49
Nooria
Stadig underveis

Nooria sin avatar

Nooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de flesteNooria er kulere enn de fleste
Standard

Jeg elsker barna mine herfra til månen og inn i evigheten og tilbake, men jeg må si at jeg var sliten på slutten av ferien. Følte at jeg hadde drevet barnehage i 5 uker. Så jeg har den største forståelse for at Syse er sliten, og jeg tar noen av innspillene hans som lett humor.

For øvrig har jeg langt viktigere ting å hisse meg opp over enn dette.

Nooria er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 23:49   #50
TBM
Passiv

Standard

Jeg tror vi gjorde noe riktig på årets ferie. Det ble nemlig det som en ferie er ment å være - en mulighet til å roe ned og være masse sammen som familie!

5 uker gjør noe med en!

Forøvrig synes jeg Syse skriver en morsom liten historie - og jeg kjenner meg jo igjen.

Da jeg gikk høygravid med mellomstebror, var jeg på en ukes ferie alene med storesøster som var 3,5 år og på sitt aller-aller-aller mest skravlete. Vi var på besøk hos mine besteforeldre, og det var ingen særlig avlastning å få. Til slutt rømte jeg inn på do. Da hun kom og hang i døra mens hun skravlet i vei, måtte jeg finne fram mobilen og be mannen min snakke med henne en halvtimes tid slik at jeg fikk fred!

Svar med sitat
Gammel 07-08-07, 23:53   #51
Kate
Bør lage seg en tittel selv

Kate sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Kate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt avKate har mye å være stolt av
Standard

Det er vel ingen som påstår det?

Nei. Sa jeg det?

Gammel 08-08-07, 00:06   #52
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Tallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme omTallulah har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kate, her.

Nei. Sa jeg det?

Jeg oppfattet deg slik. Men da tok jeg sikkert feil. No biggie.

Gammel 08-08-07, 00:20   #53
Libra
Bør lage seg en tittel selv

Libra sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Blogginnlegg: 51
Libra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de flesteLibra er kulere enn de fleste
Standard

Innlegget ble betydelig bedre etter bruk av smilyer ja . Forøvrig enig i at han beskriver noe som de fleste av oss kan kjenne oss igjen i, men heller ikke jeg skjønner kjønnsgreia her.

Men ut fra denne:

Sitat:

Jeg husker for noen år siden at jeg observerte en politiker på flyreise med sine småbarn, den gang min kone og jeg var såre barnløse. Det var langt på natt, etter mye venting. Politikeren, kjent som blid og jovial, var stram i masken og ropte hardt og kontant til ett av sine barn at nå skulle han bare ti stille! Vi så på hverandre og lot oss sjokkere over denne surhet. Ja, i sladderens onde ånd fortalte vi sikkert noen venner etterpå hvem vi hadde sett, og hvor sur han var.

Nå vet jeg bedre. La oss ikke dømme andre mennesker etter noen sekunders inntrykk. Alle kan ha en sur og dårlig dag. Ikke kom med: "Vet du hvem jeg så i dag, og vet du hva han gjorde?"

.... så får jeg inntrykk av at unge herr Syse nok har opplevd en og annen situasjon i ferien hvor tålmodigheten hans har blitt satt på en litt for hard prøve og føler behov for å forklare seg

Libra er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 00:45   #54
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da jeg leste Juritsens innlegg fikk jeg lyst til å klappe ham nedlatende på hodet og si "Kos deg du, med din ENE, søte, 1-åring, men du ANER ikke hva det er å ha en flokk med større unger som faktisk krever noe av deg!"

Jeg tror rett og slett Arve fortsatt er i en litt rosa babyidylliserende verden...

Gammel 08-08-07, 00:49   #55
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Kjenner meg igjen i mye.. er alenemor. :svett:

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 00:57   #56
him
Leser

him sin avatar

Blogginnlegg: 5
him har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme omhim har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, men dette sier han jo bare for at hans medlidenhetsdel skal bli størst. Det er jo ikke noe poeng i å sutre hvis det er enda mer synd i noen andre. Har du aldri vært i den situasjonen at du lider, men der sitter det jaggu meg en tykje som lider enda mer? Frustrerende, hvordan skal man da få trukket frem lyset sitt fra sjeppen? (Min ex-svigermor var slik; Hun hadde alltid opplevd noe bedre, verre, morsommere, farligere etc Slitsom, ja ... )

Jeg synes det blir en litt merkelig diskusjon i avisen, jeg synes tydelig at Syse prøver å være morsom, om det er vellykket er en annen sak. Jeg synes det smaker av hersketeknikker å lese ting som tydelig er ment humoristisk (uavhengig av hvor morsomt det er) som dønn alvorlige. (Men enda verre synes jeg det er å lese ting som tydelig er alvorlig ment, men kamuflert som humor. Og der er jo et skjæringspunkt som ikke alle kan enes om hva som er hva.)

Gammel 08-08-07, 09:07   #57
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

1-åring, Polyanna? Hun ble nå født i -04.

Gammel 08-08-07, 09:31   #58
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Polyanna, her.

Jeg tror rett og slett Arve fortsatt er i en litt rosa babyidylliserende verden...

Og det har han vel alle forutsetninger for å være resten av sitt småbarnsfar-liv. Har han ikke hus på landet, stor leilighet i byen, penger nok til å slippe å jobbe, eller til så mye profesjonell avlastning han ønsker?

Mannepanel eller ei, jeg driter egentlig i hva de rike og berømte har å si om at det er så enkelt og koselig å ha barn, de kunne jo begynne med å prøve å jobbe 120 % i turnus og ha en 11 år gammel toyota som fusker et par uker først.

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:32   #59
Søster
kåt vikingbrud

Søster sin avatar

Hvor: Østlandet
Søster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt liktSøster er virkelig godt likt
Standard

Glemte denne:

Unger: 05 og 07. Gubbe: 77. Dugandes kone ønskes.
Søster er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-08-07, 09:34   #60
Tallulah
Glamorøs

Tallulah sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Ja, men dette sier han jo bare for at hans medlidenhetsdel skal bli størst. Det er jo ikke noe poeng i å sutre hvis det er enda mer synd i noen andre. Har du aldri vært i den situasjonen at du lider, men der sitter det jaggu meg en tykje som lider enda mer? Frustrerende, hvordan skal man da få trukket frem lyset sitt fra sjeppen?

Jeg skjønner jo at det er det han gjør, men det gir meg bare to alternativer: Enten mener han det og er fullstendig åreforkalket i hodet, eller så prøver han å være morsom og fremstår som en flåsete tulling.

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 02:43.