|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
| Se resultatene: Hvor mye gir du til en ikke veldig nær kollega med rund dag eller som slutter? | |||
| Blomkål |
|
11 | 13,92% |
| Jeg pleier ikke å gi annet enn til veldig nære kollegaer |
|
4 | 5,06% |
| 10-20 kroner |
|
3 | 3,80% |
| 30-40 kroner |
|
16 | 20,25% |
| Rundt 50 kroner |
|
31 | 39,24% |
| Mellom 50 og 100 kroner |
|
13 | 16,46% |
| 100 kroner eller mer |
|
1 | 1,27% |
| Deltakere: 79. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lettere utlada
|
Sv: Hvor mye gir du til kollegaspleiser?
Har du jobbet i "min" barnehage?
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor mye gir du til kollegaspleiser?Jeg svarte i pollen, men innser at min nåværende arbeidsgiver ikke driver med sånt. Arbeidsgiver dekker presang ved runde dager og når man går av med pensjon. Det sendes blomster ved bryllup, barnefødsler og sykemeldinger, også betalt av arbeidsgiver.
|
|
|
|
#3 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye gir du til kollegaspleiser?Det pleier å være konsensus om 20 kr pr hode, frivillig å bidra. Det står bare fra avdelingen uansett.
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 22-11-20 kl 07:07. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
har tatt seg sammen
|
Sv: Hvor mye gir du til kollegaspleiser?Runde dager som baby, bryllup, rund dag, slutting enten for ny jobb eller pensjonisttilværelsen. Personalhåndbok slår fast at bedriften gir en gave verd et fastsatt beløp + at vi gjerne samler inn kr 50 fra oss i avdelingen + evt. frivillig dersom det er noen man har hatt ekstra mye med å gjøre på andre avdelinger. Det med frivilligheten gjør jo at det fort kan bli litt skjevt. I tillegg til at avdelinger har ulik størrelse...
|
|
|
#6 |
|
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye gir du til kollegaspleiser?Jeg synes egentlig hele greia er en uting. Hos oss er det gaver ved runde dager, bryllup og barn. Noen samler inn til sånt, men som sjef har jeg bestemt at i min avdeling går det av "sosiale utgifter" kontoen. |
|
|
|
![]() |
|
|