|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets julegave til tenåringen...Gamingheadsetet holder på og falle fra hverandre, så det er en mulighet, samme med gamingstolen. Pc skjerm vet jeg han ønsker seg, og penger til Ps5. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Årets julegave til tenåringen...Min 16-åring ønsker seg bidrag til fallskjermhopping.
|
|
|
#3 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Årets julegave til tenåringen...Min 15-åring ønsket seg en ting til konfirmasjonen og fikk det. Minikjøleskap.
|
|
|
#4 |
|
Kom ut av tellinga.
|
Sv: Årets julegave til tenåringen...Jeg heller mot at 13-åringen får nytt gamingheadset.
|
|
|
#6 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Årets julegave til tenåringen...Jeg har fått ønskeliste og begynt å bestille ting mtp frakt, ting tar tid i disse Coronatider.
|
|
|
#8 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Årets julegave til tenåringen...På Kid. De er store og myke. 70 cm x 100 cm.
|
|
|
#9 |
|
ctrl+z
|
Sv: Årets julegave til tenåringen...Snart 13-åringen ønsker seg Day-bag og jeg har så lite peiling. De finnes i et utall varianter, ser jeg? Er dette en eller annen sosial markør jeg ikke har fått med meg, så jeg bør unngå det? :har ikke peiling:
|
|
|
#10 |
|
Javel?
Medlem siden: Nov 2008
Hvor: Opp en trapp og inn en dør
Sv: Årets julegave til tenåringen...
Daybag er i tiden, ja. Min 13-åring fikk en mørkegrønn (den store), til bursdagen. Kjøpt på slag på boozt.com, ca 3-400kr, tror jeg. Brukes som gymbag, til overnattinger og diverse. Laget i nylonstoff, så de er svært holdbare og praktiske, faktisk.. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
De var ihvertfall in i fjor |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Tror ikke min 15-åring har fått med seg det. Men vi har så mange bager at det er like greit.
|
|
|
#14 |
|
Fru Jacobsen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Årets julegave til tenåringen...Min 16-åring ønsker seg day-bag. Det er viktig for henne at det er den som heter crossover, den har skulderrem. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
ctrl+z
|
Sv: Årets julegave til tenåringen...Farris Bad er vel dobbelt så dyrt? Jeg har også bare vært i Kragerø, liker godt den landlige beliggenheten. Farris bad ligger jo nesten i sentrum (selv om det ikke nødvendigvis er så hektisk i Larvik
It takes a forum to raise a child Sist redigert av Blondie : 28-10-20 kl 10:06. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Introvert optimist
|
Farris bad er veldig oppskrytt. Jeg har ikke vært i Kragerø, så jeg kan ikke sammenlikne. Farris bad hadde jeg aldri giddet å betale for av egen lomme.
|
|
|
#17 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Årets julegave til tenåringen...Jeg tror vi har landet på leatherman til hun som skal i forsvaret og hotellpute med to trekk + gavekort på klær til 15 åringen.
|
|
|
#18 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Årets julegave til tenåringen...Jeg syns også Farris var helt vidunderlig. Spesielt glad for beliggenheten på den nydelige stranden, og med andre strender som perler på snor videre mot Stavern.
|
|
|
#19 |
|
Glamorøs
|
Sv: Årets julegave til tenåringen...Jeg liker også Farris bad godt. Jeg har aldri betalt selv når jeg har vært der, men liker både spaet, rommene og beliggenheten. Det ligger jo ikke i sentrum, og er virkelig stille og rolig. Nå er ikke Larvik digert, akkurat, så det tar jo bare ti minutter å gå til både tog og til sentrum. Men ja, 16 års aldersgrense.
|
|
|
#20 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Årets julegave til tenåringen...Min skal i alle fall få et ukulele stativ siden det er noe hun ønsker seg og trenger. Bortsett fra det vet jeg sannelig ikke. Hun har snakket om et rutete skjørt og noen bøker hun ønsker seg.
|
![]() |
|
|