|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert textrovert
|
Sv: Hvor mye må briller koste?Håper du blir fonøyd, og at rot hos Specsavers ordnes opp i!
|
|
|
#2 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hvor mye må briller koste?
Jeg har hatt det til nå fordi det har vært enklest og fordi jeg bruker en type ikke alle har. Har prøvd de aller fleste linser og har reagert allergisk på ni av ti.
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor mye må briller koste?Hvis du bruker linser fra Specsavers varemerke så heter de samme linsene noe annet andre steder. Her er en oversikt: https://www.lensit.no/Kundeservice/Optikerens_linsenavn
|
|
|
#4 |
|
Tøff
|
Både jeg, moren min og en venninne av meg har ufattelig dårlig erfaringer med tre forskjellige Spescsavers butikker to byer. To av oss var veldig fornøyd med servicen, men det hjelper lite når du fire brillepar senere støtt har samme problem som de bare ikke klarer å ordne.
|
|
|
#5 |
|
#IsItOctoberYet?!
Medlem siden: Mar 2012
Sv: Hvor mye må briller koste?Specsavers har ofte kampanjer som gjør handelen langt rimeligere enn normalt, f.eks. halv pris på glass.
|
|
|
|
#6 |
|
Ute av drift
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Hvor mye må briller koste?Jeg leste om skjermbriller i stad, og hvis man bare trenger progressive i jobben og ikke privat, kan det dekkes, med en erklæring som sier at det er nødvendig. Jeg tenker at en lærerjobb hvor man hele tiden veksler mellom å fokusere på pc og så bakerst i klasserommet kan være et sånt tilfelle. Verdt å sjekke, kanskje.
|
|
|
#7 |
|
WF: Sausnebbet
|
Jeg har lærerkollega som har fått dekket skjermbriller. Barneskole |
|
|
|