Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor mye må briller koste?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-07-20, 12:50   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor mye må briller koste?

Håper du blir fonøyd, og at rot hos Specsavers ordnes opp i!

Men hvorfor vil du ha abbonnement? Det må da være dyrere enn å bestille der det tilen hver tid er billigst?

Karamell er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-20, 15:56   #2
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Men hvorfor vil du ha abbonnement? Det må da være dyrere enn å bestille der det tilen hver tid er billigst?

Jeg har hatt det til nå fordi det har vært enklest og fordi jeg bruker en type ikke alle har. Har prøvd de aller fleste linser og har reagert allergisk på ni av ti. Skal sjekke ut nå, men foreløpig er for eksempel ikke Specsavers billigere enn Brilleland.

Gammel 19-07-20, 13:44   #3
Molly
Bør lage seg en tittel selv

Molly sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
Molly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelenMolly er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Hvis du bruker linser fra Specsavers varemerke så heter de samme linsene noe annet andre steder. Her er en oversikt: https://www.lensit.no/Kundeservice/Optikerens_linsenavn

Gammel 19-07-20, 14:57   #4
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av him, her.

Har forresten ekstremt dårlig erfaring med specsavers mtp kontrollen (fikk alt for sterke briller med tilhørende hodepine) Du kan jo vurdere å ta kontroll et annet sted og kjøpe briller hos specsavers?

Både jeg, moren min og en venninne av meg har ufattelig dårlig erfaringer med tre forskjellige Spescsavers butikker to byer. To av oss var veldig fornøyd med servicen, men det hjelper lite når du fire brillepar senere støtt har samme problem som de bare ikke klarer å ordne.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 19-07-20, 15:12   #5
IzziCreo
#IsItOctoberYet?!

IzziCreo sin avatar

Medlem siden: Mar 2012
IzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt avIzziCreo har mye å være stolt av
Standard

Specsavers har ofte kampanjer som gjør handelen langt rimeligere enn normalt, f.eks. halv pris på glass.

Jeg er svært fornøyd med filialen på Solli plass i Oslo. Jeg ble ikke fornøyd med de første glassene (test tatt hos en annen Specsavers filial) og fikk ny undersøkelse av en dyktig optiker. Han viste råd. Jeg var også misfornøyd med valget mitt av solbrille, og satt heller ordinære brilleglass i de. Fikk alt nytt uten problem. Ytterst god service, og med en holdning at de ønsker at kundene er fornøyde.

Gammel 19-07-20, 18:44   #6
Elise
Ute av drift

Elise sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Elise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtidElise har en fantastisk fremtid
Standard

Jeg leste om skjermbriller i stad, og hvis man bare trenger progressive i jobben og ikke privat, kan det dekkes, med en erklæring som sier at det er nødvendig. Jeg tenker at en lærerjobb hvor man hele tiden veksler mellom å fokusere på pc og så bakerst i klasserommet kan være et sånt tilfelle. Verdt å sjekke, kanskje.

Gammel 19-07-20, 21:18   #7
Kaija
WF: Sausnebbet

Kaija sin avatar

Blogginnlegg: 120
Kaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt avKaija har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Elise, her.

Jeg leste om skjermbriller i stad, og hvis man bare trenger progressive i jobben og ikke privat, kan det dekkes, med en erklæring som sier at det er nødvendig. Jeg tenker at en lærerjobb hvor man hele tiden veksler mellom å fokusere på pc og så bakerst i klasserommet kan være et sånt tilfelle. Verdt å sjekke, kanskje.

Jeg har lærerkollega som har fått dekket skjermbriller. Barneskole
Husker ikle om.hun fikk progressive..Skal spørre.

Kaija er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:46.