|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Nei, jeg har vært så trøtt i år, sannsynligvis allergi, at jeg orker ikke holde meg våken.
|
|
|
#2 |
|
Musk
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg legger meg til vanlig tid, men sitter ute mye lenger enn jeg pleier på kveldene. TV-en står til pynt i stuen. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
TittelTøs
|
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg sitter oppe lenger enn normalt, men det er fordi jeg har vært permittert.
|
|
|
#4 |
|
Lesende
Medlem siden: Jul 2007
Hvor: F16
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg har en tendens til å sitte oppe sent uansett vær og årstid. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
stoffavhengig
Medlem siden: Mar 2009
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg legger meg like sent som ellers.
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?
Der er jeg også. Mannen min er B-menneske og kan lett være oppe til 2 i helgene og likevel stå opp 8-9 og fungere som vanlig. Jeg er ganske misunnelig på ham, fordi det gir ham ganske mange timer alene-tid som jeg ikke får. Jeg står riktignok opp før ham, men da er jo ungene også oppe.
Jeg tror mannen min lett kunne være oppe til 1-2 i ukedagene før han traff meg, da hadde han ekstremt fleksibel jobb som kunne gjøres fra hvor som helst og når som helst, så jeg tror han sjelden var på kontoret før 10. Han har absolutt tilpasset sin døgnrytme etter meg/barna, så nå legger han seg sammen med meg klokka 21:30.
|
|
|
|
#8 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Det våte Vestland
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg er A-menneske og legger meg etter klokken, uansett vær. Nyter heller svale, lyse morgener,
|
|
|
#9 |
|
Semiaktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Hvis jeg legger meg så tidlig som kl 23 er jeg ikke helt i form.
|
|
|
#10 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Nei, sjelden. Snøen ligger langt ned i fjellene og det er vind. Dermed blir det iskaldt når solen går ned.
|
|
|
#13 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Eller får uanmeldt besøk klokka to om natta, fordi "vi så at det var folk oppe".
|
|
|
#14 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sånn er det når vi er på besøk nordpå. Jeg ble fullstendig sjokkert i starten, men nå skjønner jeg at "det bare er sånn".
|
|
|
|
#16 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Det skjedde her også i natt. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
finner ut av mye
|
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg har problemer med søvnen, og jeg prøver derfor å legge meg til samme tid hver dag så jeg sitter ikke oppe lenger. Dessuten er det for mye støy på uteplassen til at jeg har lyst til å sitte der. Det er en evinnelig dur fra ventilasjonsanlegget (?) til rekkehusene nedenfor uteområdet her.
|
|
|
#18 |
|
🎈
Medlem siden: Jan 2007
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Det blir litt seinere på hverdager og sikkert enda seinere i helgene. Men når det er så varmt får jeg ikke sove så egentlig kunne jeg like så godt vært oppe enda lengre..
|
|
|
#19 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Ja, det skjer her også.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#20 |
|
søt
Sv: Sitter du oppe lyse, lange sommerkvelder?Jeg er stort sett alltid trøtt ca 23 og legger meg pluss minus da i ukedagene. Står opp 07.
|
![]() |
|
|