|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet til Oslo for å gå VK1 her etter et år i fjellheimen, da var jeg.... 16 år. Mutter'n pendlet mellom Oslo og fjellheimen, så jeg bodde delvis alene. Sist redigert av Maverick : 03-08-07 kl 20:23. |
|
|
|
|
|
#42 |
|
Øyboer
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?18, akkurat ferdig med videregående. flytta ut fra mamma noen måneder før med dunder og brak men hadde ikke penger så jeg flytta til pappa. |
|
|
|
|
|
#43 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet etter videregående, meg og min sjels elskede flyttet til Bø i Telemark for å studere. Kan anbefales. |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Rastløs dagdrømmer
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Offisielt flyttet jeg ut da jeg var 21. I prinsippet hadde jeg imidlertid ikke bodd hjemme det siste 1 1/2 året da. Først folkehøgskole og deretter på hybelen hos kjæresten.
|
|
|
#45 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Eg flytta på studenthybel da eg var 20.
|
|
|
#46 |
|
Har fått nytt nick
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Flyttet til England for å ta et skoleår der når jeg var 16. Det var egentlig ikke meningen at jeg skulle flytte hjemmefra for godt da, men jeg skulle bare bli ett år, men jeg trivdes og ville fullføre skolen med et år til, og etter det ble jeg værende i tilsammen 6 år. Da var det ikke naturlig å flytte hjem igjen når jeg kom etterhvert flyttet tilbake til Norge. |
|
|
|
|
|
#47 |
|
Aktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet etter videregående for å gå på forlkehøgskole. Det var rett før jeg ble 19 år. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Originala
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet hjemmefra et knapt halvår før jeg fylte 20. Det noen måneder med mye farting og ganske mye drikking. Så var både studielån og oppsparte penger svidd av, og jeg flyttet hjem igjen. |
|
|
|
|
|
#49 |
|
Ansvar for egen luring
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?
Jeg gikk i klassen til Kirsebær på folkehøyskolen, og må bare underskrive det.
Og knøttet angret etterpå og tenkte: Jeg var dum når jeg lot regn og mørke flytte inn i mine rom Men hvem skal trøste knøttet med at samme dag han dro, ble huset fylt av nye knøtt, som både sang og lo |
|
|
|
|
|
#50 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 18 da jeg var ferdig på vgs (begynte på skolen ett år for tidlig), og reiste til USA som Au Pair. Etter det året flyttet jeg til Stavanger hvor jeg studerte to år. |
|
|
|
|
|
#52 |
|
By the Sea
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet hjemmefra som 19-åring for å studere i en annen by.
|
|
|
#53 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet ut like etter at jeg var fylt 18. Flyttet ikke langt, men under omstendighetene var det veldig riktig å komme seg ut
|
|
|
#54 |
|
Introvert optimist
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var en treiging skjønner jeg.
|
|
|
#55 |
|
Pauset
Hvor: In Town!
Sv: Når flyttet du hjemmefra?19. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
Passiv
|
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg var 18 og ferdig med gymnaset.Fikk meg jobb i samme by og bodde i en leilighet eid av jobben. Kunne aldri i verden ha flyttet før. |
|
|
|
#58 |
|
inn i dimman
Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet hjemmefra da jeg var 19 - rett etter videregående. Valget ble Trondheim for å studere. Etter 5 år der, flyttet jeg til Oslo og har vært her siden.
|
|
|
#59 |
|
Wooohhoooooo
Sv: Når flyttet du hjemmefra?Jeg flyttet ut ett par ganger jeg..
|
|
![]() |
|
|