|
|||||||
| Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
|
Sv: Silikonpupper?
|
|
|
|
|
|
#2 |
|
Epikur
|
Sv: Silikonpupper?Grunnen til at jeg ikke er happy med magen er at keisersnittet ble utrolig kjapt utført (hastekeisersnitt går jo fort) og at de virkelig ikke gjorde seg særlig flid da de sydde sammen igjen. Magen min er skjev, arrete og med et arr som er langt fra diskret. Jeg har ikke noe mot at det synes at jeg er 33, at jeg har vært gravid og født og at jeg liker mat.
|
|
|
#3 |
|
https://www.giblod.no/
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() |
Sv: Silikonpupper?Silikonpupper har jeg aldri hatt lyst på. Har ikke helt sansen for det. Ihvertfall ikke når eldre damer har det, det ser så unaturlig ut. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
Sv: Silikonpupper?Jeg kjøper ikke det meget populære argumentet om at man gjør det "for seg selv". Å operere svære pupper som gir ryggvondt o.l., ja. Å operer hengende mageskinn som gjør det vanskelig med bukselinninger, ja. Å øke bryststørrelsen, hell no. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Kjernesnill
|
Sv: Silikonpupper?Jeg synes AC sier ting veldig fint, jeg er enig i alt. For meg er det ikke nødvendig m innlegg eller reduksjon, jeg er B til vanlig og C når jeg ammer. Ikke like spretten som før, men jeg blir 33 og forsoner meg for tiden med at kroppen eldes.
|
|
|
#7 |
|
ekstremt trøtt
|
|
|
|
#8 |
|
|
Ser den, men jeg mente med bukselinninger at man må brette magen dobbelt, og da blir jo sopp osv. med i samme pakken. Jeg mente IKKE at det er ok å stramme opp bare fordi det tyter når man sitter i en stram bukse, for å sette det på spissen. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#10 |
|
|
Sammenligningen med brystkreft synes jeg var litt vel satt på spissen. Det blir en helt annen sak. Jeg er overbærende ( |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Shake it out!
|
Jeg tror ikke vi er så veldig uenige, egentlig
|
|
|
#12 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Men du sier jo imot deg selv - som trøtt sier - det å ha små pupper kan være vel så problematisk med klær som løst mageskinn. Man kan jo bare gå opp en størrelse i bukser dersom det er mageskinnet som er et problem...
|
|
|
#13 |
|
|
Skjønner at jeg formulerte meg feil, prøvde å være litt mer spesifikk i hva jeg mente litt over her. Det var ikke bukselinningen i seg selv jeg tenkte på, det var bare en dårlig beskrivelse av veldig løst mageskinn. Dessuten ser du smashing ut. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
|
|
|
#15 |
|
|
Pffft. Da hadde du jo ikke vært ObservatørenTM lenger, men Observatøren Second Edition. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
X First Lady
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Silikonpupper?Silikon aldri i livet. Jeg synes det virker kunstig og jeg er ellers svært skeptisk til silikon. Endel kreftleger mener også at det kan være vanskeligere å oppdage evnt kuler. Sist redigert av Michelle : 01-08-07 kl 19:28. Årsak: tilføying. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
|
Sv: Silikonpupper?Vi er nok ikke helt uenige nei, men jeg er nok mer dømmende. |
|
|
|
|
|
#19 |
|
Shake it out!
|
|
|
|
#20 |
|
kamerat
|
Sv: Silikonpupper?Jeg mener at alle som velger plastisk kirurgi som løsning på helt alminnelige og naturlige "skavanker" (bukselommepupper, småslapp mage osv.), bærer en del av ansvaret for at skjønnhetsidealet driver i retning av at man ikke skal godta det man er født med, eller det alder og barnefødsler bringer med seg. For det er jo "bare" å bla opp pengene og legge seg under kniven. Man kan si så mye man vil at valget er den enkeltes sak, men faktum er at hvert eneste slikt valg påvirker det generelle klimaet, den generelle toleransen for "ufullkommenhet", den enkeltes mulighet til å bli fornøyd med det hun har.
|
![]() |
|
|