|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Tar du roret?Vi har en daycruiser og en minirib. jeg kjører rib, ikke stor båt. Lurer på å melde meg på sånn jentekurs, synes det er dumt at jeg ikke kan kjøre båt. Det er god plass å legge til båtene våre, så det er ikke veldig vanskelig å legge til.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du roret?
Hva slags rib og hvor stor kjører du?
|
|
|
#3 |
|
Panzerekstremfeminist
|
En sånn en:http://www.aram.no/King_RIB/content-24.html
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Protonterapeut
|
Sv: Tar du roret?Båt kan jeg ikke. Tross navnet.
|
|
|
#5 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Tar du roret?Nei båt driver jeg ikke med. Men jeg er vokst opp med båt og burde kunnet det. Men det var visst brødrene mine som skulle drive med det når vi var små. Jeg vet ikke hvorfor jeg aldri kjørte båten, gadd sikkert ikke. Pappa og brødrene mine har båt sammen, den bruker ikke vi. Vi brukte den forrige båten litt, helt til mannen kjørte på et skjær og vi kom så dypt i vannet at ripa gikk kant i kant med vannet. Etter det nekter jeg å kjøre båt med han med mindre han tar båtførerprøven. Han er definitivt en landkrabbe. Egentlig burde jeg lært meg å kjøre den båten, men vi er ikke der ofte nok til at det blir noe. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Tidsklemma
|
Sv: Tar du roret?Joda, jeg kan ta roret. Jeg har båtførerbevis og kan i teorien kjøre båter opp til 25 fot. Dessverre har jeg kun hatt mulighet til å vedlikeholde kunnskapene med å kjøre båter under 10 fot med påhengsmotor.
|
|
|
|
#7 |
|
Superduperaktiv
Medlem siden: Jun 2016
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() |
Sv: Tar du roret?Overhode ikke. Er skikkelig landkrabbe og fjellgeit. Men årene kan jeg ta fatt, dog ikke over Kattegat |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Tar du roret?Ja, det er rart, men det er nok en ting man da må prioritere foran alt annet som er viktig og gøy og haster, i stedet for å la mannen kjøre båten de 10 min. For det er ikke bare å ta seg sammen å tørre, liksom, som med bilen. Jeg må faktisk ta et kurs.
|
|
|
#9 |
|
Mother of Dragons
|
Sikkert dumt spørsmål men, hvorfor må du ha kurs?
|
|
|
#10 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Bare fordi jeg ikke kan det. Jeg har ingen båterfaring utover robåt før vi kjøpte båt for 8 år siden, og jeg har ikke klart å lære meg det på egen hånd på den tiden.
|
|
|
#11 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tar du roret?Her er jeg patetisk skyldig, altså.
|
|
|
#12 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tar du roret?Eller det går i den samlebunken med "det skulle jeg ønske jeg hadde tid/ork til en dag, men har ikke hatt tid/ork/struktur/initiativ nok enda".
|
|
|
#13 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Jepp. Som å spille gitar ordentlig. Og spansk. Men litt mer irriterende, fordi jeg ikke liker å være dårlig til noe som det hadde vært litt praktisk å kunne, og, face it, er knyttet til litt kjønnsroller.
|
|
|
#14 |
|
Det kommer seg
Medlem siden: Jan 2008
Hvor: På en gård
Sv: Tar du roret?Hadde vi hatt båt, hadde jeg garantert gnåla høl i hue på mannen for å lære meg å kjøre den. |
|
|
|
|
|
#15 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Tar du roret?Hvis du er i båt, og er kvinne, tar du ror og ansvar, eller overlater du det til partner?
|
|
|
#17 |
|
Dårlig husmor
|
Sv: Tar du roret?Jeg er vokst opp med båt og som ung tenåring lærte jeg å manøvrere den, mest for å kunne ta over dersom det ble en krise. |
|
|
|
|
|
#18 |
|
Nå også i farger
Medlem siden: Oct 2006
Sv: Tar du roret?Vi er på 9 dagers båtferie nå og det er ikke mange kvinner bak roret. Noen få ute på havet, svært få som legger til. |
|
|
|
|
|
#20 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Tar du roret?Jeg liker kurs, generelt.
|
![]() |
|
|