|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#41 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjører dere bil i utlandet?
Dette er jeg god på.
|
|
|
|
#42 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Kjører dere bil i utlandet?Jeg har kjørt bil i LA, Milano, London og endel ellers rundt om i Europa. Og ikke noe sted er det verre enn å kjøre i Trondheim. Dersom man klarer å gjøre en venstresving i Prinsenkrysset når trafikklysene ikke funker kan man kjøre overalt.
|
|
|
#43 |
|
Kidding, right?
|
Nei, det kan de ikke!
|
|
|
|
#44 |
|
Inhabil
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
#45 |
|
Det ordner seg alltid
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjører dere bil i utlandet?Bodde et år i England på begynnelsen av 90-tallet og kjørte daglig. Det gikk veldig greit. Bare tilvenningsfasen som var en liten utfordring. Var verre å komme hjem og måtte kjøre på "norsk" siden igjen. Har kjørt noe ellers i utlandet, men det er i hovedsak sambo som kjører når vi er på ferie. Tror ikke jeg hadde hatt problemer med det men han melderseg frivilling så da gidder ikke jeg å krangle om det. Måtte kjøre litt inne på flyplassen i Nice i juni da sambo plutselig fikk telefon fra jobben og MÅTTE fikse noe via pc'en der og da. Det som var verst da var å venne seg til bilen. Pleier ikke å bli stresset i trafikken så jeg tror ikke det ville vært noe stort problem å kjøre i utlandet. |
|
|
|
|
|
#48 |
|
Kaldt hode, varmt hjerte!
|
Sv: Kjører dere bil i utlandet?Jeg kjører i England og i andre land, hadde kanskje ikke ønsket å kjøre i Roma og Paris og andre vanvittige storbyer, men utover det kan jeg gjerne kjøre hvor som helst.
|
|
|
#49 |
|
"De"
|
Det kommer vel an på hvor du vil ende opp det.
|
|
|
#53 |
|
Passiv
|
Sv: Kjører dere bil i utlandet?Huff da! |
|
|
|
#54 |
|
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjører dere bil i utlandet?Ja selwsagt kjorer jeg bil i utlandet. Hadde jeg ikke gjort det, hadde jeg heller ikke sett vitsen med aa ha forerkort. Jeg kjorer overalt om det trengs. Spiller ingen rolle hvor eller naar.
|
|
|
#55 |
|
Passiv
|
Sv: Kjører dere bil i utlandet?http://www.swindonweb.com/life/lifemagi0.htm |
|
|
|
#56 |
|
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjører dere bil i utlandet?Jeg liker å kjøre bil og kjører selvfølgelig i utlandet også. |
|
|
|
|
|
#57 |
|
saftig
|
Ring 3 er jo motorvei. Bare å ligge i høyre felt om du er usikker. Det er myyyye verre å kjøre i sentrum.
Omtrent som vestlandet, jo!
|
|
|
#58 |
|
Nysgjerrig
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Vestfold
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Kjører dere bil i utlandet?Jeg har kjørt i Texas og Louisiana, men likte det ikke og gjorde det KUN når jeg måtte ha noe i butikken og gubben ikke gadd. (han tok lappen i statene)
|
|
|
#60 |
|
villende
|
Sv: Kjører dere bil i utlandet?Jeg kjører bil overalt. Paris og Roma er helt OK byer å kjøre i, man må bare kjøre som en infødt - offensivt. Det verste stedet jeg har kjørt var på en landevei i Zambia etter mørkets frembrudd. To jenter alene på veien midt på "natten" (dvs. etter klokken 19) var temmelig utrygt. Vi kjørte venstrekjørt i hundre på en grusvei uten gatelys for å rekke frem til overnattingsstedet vårt og fikk skikkelig kjeft av verten da vi kom frem, siden det bare noen var uker siden en bil med turister hadde blitt overfalt av landeveisrøvere og de i bilen hadde blitt strippet helt, bakbundet og forlatt alene i bushen. |
|
|
|
![]() |
|
|