|
Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)God rødvin. Det finnes visst noen utrolig gode libanesiske.
![]() |
#4 |
© All rights reserved
|
![]() Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)Jøss, Bluen, her er vi jaggu meg motsetninger til en forandring. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
ihuga feminist
Medlem siden: Jan 2010
![]() Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)Legger mannen din inn like mye innsats og like mye tanke i den gaven han gir til deg, Bluen?
![]() |
#6 |
Prettiest mess ever seen
|
![]() Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)Har du sett på YouWish? De har en del kule opplevelser. Jeg endte med denne, siden kapteinen er veldig glad i både Oslo og mat: https://youwish.no/opplevelser/kulin...ent=varm-users
![]() |
#7 |
Tja...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Den årlige desperate gavejakttråden: mann (46)Ja, det var et bra tips.
![]() |
|
|