|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
By the Sea
|
Sv: Gaver fra julenissenDe har fullstendig hoppet bukk over gleden og nærheten som deles mellom avsender og mottaker av en gave. Jeg husker blant annet fra egen barndom hvor stas det var med gave fra en av tantene som alltid pakket inn gavene kreativt - jeg skjønte at hun hadde tatt seg ekstra bry med det, og det satte jeg pris på.
|
|
|
#2 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gaver fra julenissenNei, da hadde jeg droppet julegaven og heller doblet bursdagsgaven. Jeg kan godt gi fra nissen til egne unger, men å fjerne avsender og late som gavene er fra nissen er både frekt og tåpelig. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Kontrollfrik
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gaver fra julenissenDu er overhodet ikke sær. Jeg synes dette er såpass frekt gjort av foreldrene at jeg hadde hatt problemer med å la være å si noe. Jeg vet heller ikke om jeg hadde hatt spesielt lyst å gi gave i det hele tatt på disse premissene. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Nov 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Gaver fra julenissenNei, det hadde jeg ikke blitt med på. Nissen får ordne gaver selv. |
|
|
|