|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Vi kjører nok ca 50/50, men hver dag bytter vi når jeg henter han på jobb. Så får jeg en liten blund på den laaange veien hjem. #pendleroghaterdet |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Kunne ikke falle meg inn; når jeg ser slikt himler jeg innvendig (sikkert utvendig også
|
|
|
#4 |
|
Drømmer
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?
Hvorfor himler du over det? |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Medlem siden: Apr 2010
Hvor: Tromsø
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Rart at de grunnene i 99% av tilfellene ser ut til å medføre at det er mannen som ender opp med å kjøre.
|
|
|
#6 |
|
Det kan alltid bli verre.
Medlem siden: Aug 2011
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Ja, for det var bare på femtitallet menn i snitt var mer opptatt av motoriserte ting og litt mer interessert i alt som brummer enn kvinner.
|
|
|
#7 |
|
Mother of Dragons
|
Altså, mannen min og jeg følger kjønnsrollene dønn på et par ting. Feks så er det jeg som baker mest og han som tømmer alt av utedoer.
|
|
|
#8 |
|
Mother of Dragons
|
Nei seriøst, det er det jo ikke. Det er litt teit at menn kjører så mye mer enn kvinner.
|
|
|
#9 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Men mannen min kjører ikke mer enn meg selv om han kjører når vi er på ferie eller skal kjøre litt langt. Han har hatt lappen lenger enn meg, men på de årene jeg har hatt det så har jeg kjørt mer enn han totalt sett hvert eneste år. |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Be happy!
Medlem siden: Jan 2009
Jeg anser meg som likestilt selv om jeg ikke liker å kjøre bil. |
|
|
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg har ikke førerkort, så for oss er situasjonen svært hypotetisk. Men svaret ville vært "Hahahahahaha. Nei." (Med mindre det var en grunn for det selvfølgelig)
|
|
|
|
#14 |
|
~~~~~~~
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Nei, jeg er en bedre sjåfør enn han, mener jeg.
|
|
|
#15 |
|
villende
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Jeg kjører min bil, han kjører sin bil (stort sett). Ofte kjører jeg min bil når vi skal kjøre kort, fordi den er minst og mye billigere i drift. Hans bil kjøres oftest på langturene, fordi den har plass til hundebur. Og jeg foretrekker at han kjører langturene, fordi jeg blir så trøtt når jeg kjører langt. (Og fordi jeg kan styre spillelisten. |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Medlem siden: Sep 2007
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Det hender det ja, men det er kun fordi han hater å sitte på. Ikke bare meg, han vil helst ikke sitte på med noen. Men som regel ikke på korte turer. |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Bytter dere plass slik at mannen får kjøre?Vi deler halvt om halvt omtrent. Og jeg tror vi hadde gjort det uansett om han likte å kjøre veldig godt, var dårlig passasjer etc.
|
|
|
#20 |
|
|
|
|
|
|
![]() |
|
|