|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
fri
|
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?Den siste episoden handler om #metoo, og var utrolig bra synes jeg. Berørte temaet fra utrolig mange vinkler og perspektiver. Dagbladet har skrevet en grundig analyse: https://www.dagbladet.no/kultur/ane-...n-for/69659045 |
|
|
|
|
|
#3 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?
Ja, jeg satt i går og lurte på når dette var spilt inn. Dette var jo #metoo før dette egentlig var et tema. Så nå ble det litt gammelt nytt, men det visste de jo ikke den gang.
|
|
|
|
#5 |
|
intro
|
He-he! Veit ikke helt når opptakene ble gjort, men klippene av den harde supporterkjernen er i alle fall autentiske.
|
|
|
|
#7 |
|
Ferdiglada
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?Nissane i NFF klare eg ikkje slutte humre av
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Ikke sant! Fulle av konspirasjonsteorier.
|
|
|
#9 |
|
intro
|
Enig, nesten litt overtydelig.
|
|
|
|
#10 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Jeg tenker at dette ble litt overtydelig for oss nå fordi vi har måneder med diskusjon rundt dette temaet i bakhodet allerede. Og at vi også hadde hatt behov for litt overtydelighet hvis det ikke hadde vært så gjennomdebattert.
|
|
|
|
#11 |
|
Glamorøs
|
Joda, ser den. Men da er man tilbake på pedagogikk-TV. Det er ikke nødvendigvis noe feil med det, og det kan absolutt regnes som innenfor statskanalens mandat, men jeg syns allikevel ikke det nødvendigvis er god historiefortelling eller god kunst.
|
|
|
#12 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?Jeg syns heller ikke at menn blir fremstilt som dumme og damer som smarte i Heimebane. Jeg syns de perifere karakterene av begge kjønn er karikert, og de man blir bedre kjent med har mer dybde. Slik som Helena, Camilla, Michael, Adrian og Espen. Espen blir jo på ingen måte framstilt som dum, men som en smart ganske tvers igjennom kjernekar. Det samme med Adrian, egentlig. Helena og Michael er kanskje de mest sammensatte karakterene, og jeg syns de begge viser et greit spekter av intelligens og følelser.
|
|
|
#13 |
|
Eklektisk
|
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?25E05339-DEE1-4ABD-8203-2A89302F7B03.jpg |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?Jeg drøyde lenge med å gå med på å se denne, men nå er vi hekta alle mann! Har sett de første fire episodene, er det vel, og jeg liker godt at hver episode har sin egen underhistorie med en avslutning, samtidig som man bygger opp de lange linjene.
|
|
|
#16 |
|
Klare sjøl
Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?Eldste og jeg digger serien- og det er ukas høydepunkt for henne og meg.
|
|
|
#17 |
|
Glamorøs
|
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?Apropos kvinnelige trenere; nå kan NBA få sin første kvinnelige head coach. https://www.newyorker.com/magazine/2...-go-in-the-nba
|
|
|
#18 |
|
kan tilsettes alkohol
|
Sv: Skal vi snakke om Heimebane?Fantastisk serie, hele familien samles til ukens høydepunkt.
|
![]() |
|
|