Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Tights? Strømpebukse? Bukse?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 13-07-07, 18:10   #41
Fruktflua
Sperret

Medlem siden: Jun 2007
Hvor: Down by the water
Fruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de flesteFruktflua er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Tights? Strømpebukse? Bukse?

Veldig bra.

Fruktflua er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 18:12   #42
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lyster nok fortsatt på svart strømpebukse
:ta med begge deler:

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 13-07-07, 19:13   #43
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ble helt klart best med lys strømpebukse altså.

Gammel 15-07-07, 15:49   #44
Mandarin
godt brukt

Mandarin sin avatar

Hvor: Der
Blogginnlegg: 259
Mandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de flesteMandarin er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Bauche, her.

Ble helt klart best med lys strømpebukse altså.

Signerer.
Stol på oss !!

Mandarin er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 16:25   #45
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mandarin, her.

Signerer.
Stol på oss !!

Gammel 15-07-07, 16:33   #46
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jepp, lys strømpik! Gjerne med noe skimmer i, så det er litt "fest". Høye hæler, så klart og en jålete veske. Hvis du fremdeles ikke stoler på oss, så kan du finne en svart med lavest mulig denier og mye skimmer og glans.

Selv ville jeg gått for bare bein og en god selvbruningskrem.

Helena Rubinstein har en for ben og ellers er jeg veldig fornøys med selvbruningskremen fra Clarins.

Gammel 15-07-07, 16:41   #47
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Madam Mim, her.

Jepp, lys strømpik! Gjerne med noe skimmer i, så det er litt "fest". Høye hæler, så klart og en jålete veske. Hvis du fremdeles ikke stoler på oss, så kan du finne en svart med lavest mulig denier og mye skimmer og glans.

Selv ville jeg gått for bare bein og en god selvbruningskrem.

Helena Rubinstein har en for ben og ellers er jeg veldig fornøys med selvbruningskremen fra Clarins.

Bare bein har ikke bare med farge å gjøre hos meg.

Jeg må ha noe som holder inn litt, i låra og.
Det disser og er litt løst her.. og etter slanking har jeg til og med litt løs hud Så det krever strømpebukse om mer enn bare legger skal vises.

Gammel 15-07-07, 16:43   #48
Harriet Vane
Epikur

Harriet Vane sin avatar

Blogginnlegg: 440
Harriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme omHarriet Vane har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av guniss, her.

Bare bein har ikke bare med farge å gjøre hos meg.

Jeg må ha noe som holder inn litt, i låra og.
Det disser og er litt løst her.. og etter slanking har jeg til og med litt løs hud Så det krever strømpebukse om mer enn bare legger skal vises.

Jeg skjønner. Jge har litt dissete lårinnsider selv og ilker også best å ha noe under. Men jeg bevilger meg bare ben på sommeren, dersom det passer.

Gammel 15-07-07, 17:16   #49
Pastill
Pauset

Hvor: In Town!
Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Jeg syntes ikke thight og bukse passer i bryllup. Det er rett og slett ikke formelt nok.
Syntes brun strømpebukse er best og mest "pyntet".

Pastill er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-07-07, 17:19   #50
Pastill
Pauset

Pastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelenPastill er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Er kjolen brun eller svart der det er mørkt?

Gammel 15-07-07, 18:22   #51
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

Jeg syntes ikke thight og bukse passer i bryllup. Det er rett og slett ikke formelt nok.
Syntes brun strømpebukse er best og mest "pyntet".

Det kommer jo helt an på hva slags bryllup det er.
Hvis jeg gifter meg vurderer jeg å ha joggedresskrav.

Jeg har vært i bryllup med krav om kjole og hvitt, og jeg har vært i bryllup der bruden har presisert at hun "ønsker en avslappet stil til festen". Der var det alt fra slitne dongeribukser til ballkjoler.

Gammel 15-07-07, 21:26   #52
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Der det er mønster er det svart ja.

Det er nok et "vanlig" bryllup. Men bruden er ei ganske avslappet dame, som ikke er den "pynta" typen selv. Så hun hadde nok IKKE reagert om jeg kom i bukse under

Gammel 15-07-07, 22:12   #53
Pastill
Pauset

Standard

Jeg syntes strømpebukse med glitter er for mye når det er mønster i kjolen.
Syntes nok brun strømpebukse er mer sommerlig enn svart.
Syntes ikke denne kjolen er sånn som er så fin med noe under.. :-P
Er lov å si det?

Det er for fin syntes jeg.

Gammel 15-07-07, 22:43   #54
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Hudfarget strømpebukse - uten tvil

Trulte er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 10:46   #55
Ingrid-lille
Dramaqueen

Ingrid-lille sin avatar

Hvor: Nordens Paris
Ingrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smartIngrid-lille imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Jeg ville gått for selvbruningskrem-solbrune legger og små søte sko.

Eventuelt en brun tynn blank/glinsende strømpebukse.

Ingrid-lille er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-07-07, 21:15   #56
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av ingrid-lille, her.

Jeg ville gått for selvbruningskrem-solbrune legger og små søte sko.

Eventuelt en brun tynn blank/glinsende strømpebukse.

Det er altså heelt uaktuelt å gå uten noe med mine lår.

Pastill: det er lov å si alt

Svar

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:26.