|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
| Se resultatene: Ville du sovet ute i rovdyrområde? | |||
| Ja |
|
30 | 36,14% |
| Nei |
|
36 | 43,37% |
| Kanskje |
|
7 | 8,43% |
| Ja, under åpen himmel |
|
10 | 12,05% |
| Ja, i telt |
|
26 | 31,33% |
| Ja, i skogen |
|
13 | 15,66% |
| Ja, på inngjerdet område |
|
7 | 8,43% |
| Flervalgsundersøkelse. Deltakere: 83. Du kan ikke stemme på denne undersøkelsen | |||
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Dig for victory!
|
Sv: Sove ute i rovdyrområderVi har ulv luskende i skogen bak her, naboen har fanga på viltkamera for ei stund sida, og det er gjort observasjoner i nærheten nylig. Jeg er ikke redd for ulv. Den eneste årsaken til at jeg ikke er så hypp på å sove ute her er brunsnegler.
|
|
|
|
#2 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Sove ute i rovdyrområderJa, både i telt og i gapahuk (som er min variant av "under åpen himmel," her i landet, hvor man når som helst kan bli overfalt av en regnskur.
|
|
|
#3 |
|
Prøver seg frem
Medlem siden: Oct 2013
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sove ute i rovdyrområderJa, det er ikke noe jeg tenker på om jeg er på telttur i Norge. Skjønt, på Svalbard syntes jeg det var ekkelt å gå alene på utedo... Ville nok ikke sovet ute der uten snublefeller, gevær under puta og selskap som var vant til å forholde seg til isbjørn. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
This is normal!
|
Sv: Sove ute i rovdyrområderJeg ser det er en viss skepsis mot å sove på inngjerdet område. Tror folk at det er større sjanse for å bli forvekslet med et husdyr da?
|
|
|
|
#6 |
|
Må man ha en tittel?
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Trondheim
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Sove ute i rovdyrområderHadde ikke gjort meg noe å sove ute i områder med rovdyr nei. Både ulv og bjørn er nok mye mer redd oss en vi er for dem, og de vil skygge området så snart de får teften av oss. Fortrinnsvis i telt, men det er fordi jeg ikke liker å ligge under åpen himmel.
|
|
|
#7 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sove ute i rovdyrområderJeg har sagt ja til alt. Jeg ville aller helst ha sovet i hengekøye under åpen himmel.
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Panzerekstremfeminist
|
Sv: Sove ute i rovdyrområder
Ja!
I myself have never been able to find out precisely what feminism is: I only know that people call me a feminist whenever I express sentiments that differentiate me from a doormat or a prostitute. Rebecca West |
|
|
|
|
|
#11 |
|
Søt og rar
|
Sv: Sove ute i rovdyrområderÅups, pøbel. Ja, men jeg har altså veldig troen på hengekøye, inni myggnett. Alle insekter elsker hele meg. Rovdyr har vi ikke mye av her i strøket (dessverre).
|
|
|
#14 |
|
This is normal!
|
She says, hey babe, take a walk on the wild side...
|
|
|
|
#15 |
|
guru advisor
|
Sv: Sove ute i rovdyrområderJeg forstår tankene dine. Prebarn, for 15 år siden ( |
|
|
|
|
|
#17 |
|
Tøff
|
Du kan følge opp med å kaste tvilsom sopp i sårene.
|
|
|
#20 |
|
By the Sea
|
Sv: Sove ute i rovdyrområderMen altså, er det farlig?
|
![]() |
|
|