|
|||||||
| Fritid og hobby Favner alt som har med fritid og hobby å gjøre. Reiser, sport, kosmetikk, shopping og hobbyaktiviteter. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Men først, kaffe!
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...Jeg spilte fotball i mange år, broren min spilte gitar. Gjett hvem av oss som fortsatt har stor glede av hobbyen sin nå 30 år etterpå. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...
For meg er det ikke noe innlysende svar på dette spørsmålet.
|
|
|
|
#3 |
|
Semiaktiv
Hvor: Trondheim
Ikke for meg heller. Vet om flere som har stor glede av å spille fotball i voksen alder, og jeg vet om folk som spilte instrument i oppveksten men som aldri har tatt i et etter at de ble voksne (*kremt
µ 05 07 07 Sist redigert av My : 06-03-17 kl 14:25. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Jan 2010
![]() ![]() ![]() |
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...Angrer på at vi ikke meldte eldste inn korpset da han gikk i 3de. Det hadde vært perfekt for han, men å starte et par år etterpå var aldri aktuelt. Ellers har de fått velge selv (noen ganger med litt hjelp fra oss foreldre). Ikke alltid like moro for oss foreldre på bandykamp i -10+deg, men vi har tint opp igjen.
|
|
|
#5 |
|
på slep
Medlem siden: Aug 2009
Jeg synes lagidrett og idrett generelt er noe jeg vil barna mine skal holde på med. Om de fortsetter når de blir voksne er ikke avgjørende for om det er riktig i barndommen eller ikke. Jeg spilte håndball i mange år selv om alle forsto at det ikke var noe jeg var spesielt god i.
|
|
|
#6 |
|
Men først, kaffe!
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...Sikkert riktig det, det ene utelukker ikke det andre. Men for min del skulle jeg heller spilt et instrument. |
|
|
|
|
|
#7 |
|
Unik
Medlem siden: Apr 2008
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...Selv drev jeg bla. med piano og kor, men eier ikke snev av interesse for musikk i dag. Har aldri drevet med lagsport, men synes jeg fikk masse lagtrening og fellesskapsfølelse som speider. Tilsvarende har jeg hørt andre si om korps/kor.
|
|
|
#9 |
|
Peppy!
|
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...Jeg har lært litt på de snart 12 årene jeg har vært mor, og det jeg er aller mest glad for er at han har valgt en innendørssport. :vinterlei: Og så er jeg veldig, veldig glad for å slippe cuper og sånt. |
|
|
|
|
|
#10 |
|
Semiaktiv
Hm.
|
|
|
#11 |
|
maler
|
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med...tja... måtte være korps om noe. Men jeg har nok mer antiønsker i retning av ting som foregår i løyper eller haller.
|
|
|
#12 |
|
Semiaktiv
Jeg har i grunnen ingen spesielle antiønsker, når det gjelder selve aktiviteten. Da går det på sånt som logistikk, pris, utstyr etc. Min erfaring er at det er gøy å følge opp alt, når man bare setter seg inn i det og ungene er begeistret og gjør framgang. Jeg hadde aldri trodd jeg faktisk skulle like å tilbringe tid i turnhall, på fotballbane, ved hoppbakke, i judohall, klatrehall etc. Men det viser det seg at jeg gjør.
|
|
|
#13 |
|
Absolute Beginner
|
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med ...Jeg hadde blitt veldig glad om ungene ønsket å lære seg et instrument eller to. Men de har hver sin gitar, og klimprer litt i ny og ne. Det kan jo hende de får lyst til å lære seg litt mer etter hvert. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Glamorøs
|
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med ...Jeg er såpass enkel at jeg har greid å opparbeide meg maks entusiasme for alt Hiawata har drevet med.
|
|
|
#15 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med ...
Dette tror jeg du har rett i. Jeg engasjerer meg fordi jeg ser at det er viktig for ungene mine og at de koser seg.
|
|
|
|
#16 |
|
Ventar stadig på vår
Medlem siden: Apr 2007
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med ...
|
|
|
#17 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med ...Ingenting annet enn det de driver med nå, fornøyd med det. Eldste har prøvd ulike ting, men landet på speider, billedkunst og friidrett. Yngste på billedkunst, noe fotball, litt friidrett og karate.
|
|
|
#19 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med ...Jeg drev med musikk i 10 år, har ikke rørt det siden.
|
|
|
#20 |
|
En skrue løs
Medlem siden: Dec 2007
Hvor: I nord
Sv: Hva skulle du ønske barna drev med ...I en drømmeverden hadde jeg ønsket at vi bodde slik at vi kunne ha egen hest.
|
![]() |
|
|