|
|||||||
| Autofil Bilsnakk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?
Skal dette liksom holde?
|
|
|
|
#3 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?Vi har vare en selger i Oslo som har dieselbil (egentlig en til, men han har leiebil som er bensin) og han har booket om møtene i Oslo til andre kunder utenfor Oslo. Han bor utenfor selv. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Truth is in the x-files
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?Kjære vene. Sjansen for å få bot ila 500m til grensen er neglisjerbar. Hvorfor skulle ikke politiet gi deg advarsel fremfor bot HVIS du ble tatt?
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?Hos selgerne hos oss er det kun det de gjør, ja, så alternativet er fri og tapt fortjeneste. Her er bookingene minst 6 mnd frem i tid, så det er ikke aktuelt å booke om.
|
|
|
#7 |
|
|
Hvor mange personer er det snakk om? |
|
|
|
|
|
#8 |
|
I mål
|
Men hva med alle andre som får vært kortere på jobb i morgen? Jeg synes det blir patetisk hvis alle med store økonomiske tap snor seg unna mens andre jobber vannet av seg med logistikk og små barn for å få det til. Samt at servicenivå og tilgjengelighet blir dårligere mange steder. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?Som har møte i Oslo og ikke i Asker eller Lillestrøm helt tilfeldigvis i morgen, eller som ikke har tilgang på en annen bil? Det vet jeg ikke, men potensielt 10 stk selgere og 5-10 med andre funksjoner? De andre har lettere for å booke om.
|
|
|
#11 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?Vi har lastebiler som leverer varer til kunder som de skal bruke i sin produksjon i morgen. Får de ikke varer så står maskinene stille. Sist redigert av Pelen : 16-01-17 kl 23:20. |
|
|
|
|
|
#12 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?Ja, men det er klart det er dumt? Alt er ganske dumt for alle. Men når de har en så vag instruksjon at man bare må kunne dokumentere nødvendig kjøring i næring, så er det jo det de legger opp til? De aller fleste synes jo at jobben sin er ganske viktig.
|
|
|
#13 |
|
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?Byrådet har nok i overkant mye tro på at ikke alle firmaer bare skal velge letteste, billigste løsning uten å vise kollektiv og sosial samvittighet, ja. |
|
|
|
|
|
#14 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?Det er ikke aktuelt å ta bussen først til lunsjavhentingssted, og så videre med lunsj til 30, nei.
|
|
|
#15 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?Men ellers har jo byrådet spart temmelig mye eksos på at det ikke blir hentet søppel mer enn en gang i halvåret, da.
|
|
|
#16 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?Men nå snakket jeg om denne fyren, som altså driver sitt eget selskap og det han skal ha med er sitt eget hode og en pc. Kan han utstede fullmakt for seg selv? Hvem bestemmer hvem som kan utstede fullmakt til næringsformål?
|
|
|
|
#17 |
|
~~~~~~~
|
Hos oss har alle som driver i salg fått utstedt en bekreftelse på at vi kjører dieselbiler i næringsvirksomhet og kan unntas kjøreforbudet. De aller fleste som driver i samme bransje som meg har fått tilsvarende som vi må ha i bilen.
|
|
|
#18 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Men hvilken myndighet har deres HR-avdeling til å utstede dette? Hvor stort skal selskapet være for at de skal få lov til å utstede kjøretillatelse til selgerne sine? Enkeltmannsforetak vil kunne utstede til seg selv, eller?
|
|
|
|
#19 |
|
~~~~~~~
|
Det vil jeg tro, for hvordan skal f.eks en håndverker som driver for seg selv dokumentere sitt eget behov?
|
|
|
#20 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Hvor finner jeg ut hva som er kommunale veier i Oslo?Aner ikke. Men det ser sånn ut på unntakslisten:
|
![]() |
|
|