|
|||||||
| Fest og høytid Et forum for å diskutere praktiske forberedelser knyttet til jubileer, bryllup, konfirmasjon, bar mitzva, ramadan, dåp og navnefest, mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
heimføing
|
Sv: Når en forelder jobber på julekvelden
Ehhh, nei, ungene tar reaksjonen etter foreldrene, stort sett. Så de blir ikke spesielt lei seg hvis ikke du lager noe drama ut av dette. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Har fått viljen sin
|
Du kjenner din unge. Jeg kjenner mine. Dette tror jeg ikke at jeg orker å diskutere. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
By the Sea
|
Unger preges av stemningen, det er helt sikkert - men de er nå en gang helt egne individer og reagerer selvfølgelig med egen skuffelse om det er aller første gang pappa ikke skal være hjemme på julaften.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Når en forelder jobber på julekveldenJeg vet ikke helt hva jeg ville gjort. Tror en bedre lunsj på formiddagen hadde vært fint og kanskje også pakket opp noen gaver sammen da så alle får vært med på det.
|
|
|
#5 |
|
Superbasinella
|
Sv: Når en forelder jobber på julekveldenI mannens jobb (staten) kan man søke om helligdagsfri. Det er visstnok noe de har krav på. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Når en forelder jobber på julekveldenVi feirer uten deler av ungeflokken annethvert år og har da hatt pakkeåpning etter en god frokost på julaften. Ungen/ungene har da reist til faren i 14 tiden. Tror nok vi ville løst det på omtrent samme måte om det var en av oss voksne som skulle være borte. Å vente med pakkene til kl 22 ville vært helt uaktuelt her, det tror jeg ikke hadde blitt hyggelig for noen av oss.
|
![]() |
|
|