|
|||||||
| Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du malt huset ditt grått?Nei, men jeg tror nok at når det skal males så kan en gråfarge være aktuelt. Nå er det gråbeige farge, aner ikke hva den heter. Kjøpte huset slik.
|
|
|
#3 |
|
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du malt huset ditt grått?Jada, vi har grått.
|
|
|
#4 |
|
Shake it out!
|
Sv: Har du malt huset ditt grått?Nope. Blått. Alle andre rekkene er hvite eller grå, men vår rekke er veldig fornøyd med å være blå. Malte i år og der er ikke aktuelt å male om igjen på leeenge.
|
|
|
#5 |
|
etterpåklokest
|
Sv: Har du malt huset ditt grått?Nope. Skulle tatt seg ut med grått villmarkspanel. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Erfaren
Medlem siden: Aug 2010
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du malt huset ditt grått?Vi malte huset vårt i capri grå med klassisk hvit på alle lister etc, da huset skulle males for første gang i 2014. I vårt nabolag er det nesten bare hvite hus. Det har dog kommet to til i samme farge etter oss. |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du malt huset ditt grått?Fra artikkelen:
|
|
|
#10 |
|
Medlem siden: Dec 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du malt huset ditt grått?Vi har malmfuru, altså maler vi ikke hus. Men det blir jo grått, på et vis.
|
|
|
#12 |
|
Slumrende Ullteppe
|
Sv: Har du malt huset ditt grått?Borettslaget her vedtok for et par år siden at alle rekkene heretter skulle være grå. Nå bor vi i et helgrått strøk, der det før var rødt, gult og grønt på rekkene. Vi fikk være med å stemme, da, på hvilken gråfarge vi ville ha på rekkene. Jippi, liksom. Jeg husker at jeg svarte ei som spurte meg om hvilken farge jeg skulle stemme på at jeg dreit i hvilken farge regnvær det kom på huset mitt.
|
|
|
#13 |
|
Glamorøs
|
Sv: Har du malt huset ditt grått?
Du får sende styret artikkelen, inagh!
|
|
|
#14 |
|
biffvase
Medlem siden: Apr 2010
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du malt huset ditt grått?Nei. Vi har akkurat malt opp femtitallshuset vårt og skiftet farge fra dyp burgunder/brun til en klar rødfarge (heter dyp rød, men er ikke mørk) med hvite vinduskarmer og vindskier. Det ble utrolig fint! Huset var helt opprinnelig hvitt, både da det ble bygd på tyvetallet og rette etter at det ble bygd om til mer klassisk femtitallshus. Jeg hadde egentlig lust til å male huset gult (ikke sennep / oker), men det ble for mange strøk og vi tok oss ikke råd til det siden vi likevel skal skifte en del kledning og vinduer om ti års tid.
|
|
|
|
#15 |
|
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du malt huset ditt grått?Vi la ny kledning på huset for 8 år siden, og malte huset rødt med hvite lister. Nabokjerringa mente vi malte fjøsfarge |
|
|
|
|
|
#16 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Har du malt huset ditt grått?Nei, vi har sort. Ikke spesielt lystig, men i hvert fall ikke grått.
|
|
|
#17 |
|
søt
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Har du malt huset ditt grått?Hytta er grå, huset/borettslaget er hvitt.
|
|
|
#18 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
Sv: Har du malt huset ditt grått?Jeg synes forresten det er skikkelig trist med grå biler. Trenger alt å være så grått? Jeg skal vedde på at man blir i litt bedre humør en regntung novembermorgen med en oransje eller bringebærfarget liten bil! |
|
|
|
|
|
#19 |
|
søt
Sv: Har du malt huset ditt grått?Jeg har en crazy blå dør, så litt kult mot det grå har jeg i alle fall.
|
|
|
#20 |
|
Har fått viljen sin
|
Sv: Har du malt huset ditt grått?Masse røde, gule, grønne og lilla (!) hus i nærheten av oss. Ser noen som maler sort og det forstår jeg ikke. Mest fordi jeg ser for meg at det blir solbleket/slitt/krever mer vedlikehold. |
|
|
|
![]() |
|
|